رودهن؛

بازرسی از مراکز نظامی و هسته ای ایران توهم استکبار است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بازرسی از مراکز نظامی و هسته ای ایران طبق توهم بیانات مقام معظم رهبری توهم استکبار است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، صفر نعیمی در مورد روند مذاکرات گفت : مقام معظم رهبری چراغ قرمز را در راستای بازرسی های بین المللی از مراکز نظامی و هسته ای ایران اسلامی به تیم دیپلماسی ایران در مسیر مذاکرات 1+5 نشان داده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد :آنها می خواهند در بازرسی های خود با شناخت ابعاد مختلف مراکز نظامی و هسته ای ایران اسلامی ، اینبار هم می خواهند توطئه ای دیگر بر علیه ایران اسلامی رقم بزنند .

نعیمی رز با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در خاورمیانه سدی بزرگ برابر استکبار جهانی است ، اضافه کرد : امریکا و دست نشانده های استکبار جهانی و حلقه اتصال آنها اسرائیل می خواهند می خواهند جنگ را با ایران به حوزه دعواهای هسته ای بکشانند .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : ایران اسلامی مرز دستیابی به تکنولوژی های روز دنیا را در بحث نظامی درنوردیده است و دشمن قدرت جدال نظامی ندارد .

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.