رودهن؛

کشور های 1+5 مانع توسعه ایران اسلامی هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کشور های 1+5 به عنوان دشمنان دیرینه نظام جمهوری اسلامی ایران ، مانع توسعه ایران اسلامی هستند .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن؛ صفر نعیمی رز در مورد ساختار مذاکرات هسته ای گفت : انرژی هسته ای ایران در صدر اخبار جهانی قرار دارد و نقل محافل جهانی و بین المللی شده است .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : انرژی هسته ای ایران صلح آمیز است و خود دشمن نیز به این حقیقت رسیده است ولی می خواهند در مسیر تعالی و توسعه ایران اسلامی مانع تراشی کند .

نعیمی رز در مورد موضوع بازرسی از مراکز نظامی و هسته ای ایران اسلامی با تاکید بر اینکه کشور های جهان اسلام مانند عراق فریب این حقه قدیمی آمریکایی ها را خوردند، اضافه کرد : در این راستا زیر ساخت های نظامی خود را از دست دادند و این بار 1+5 می خواهند نسخه کپی آن را بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بکار بگیرد .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : امنیت ملی در ایران اسلامی از ساختاری برخوردار است که مقارن با خواسته های کشور های حاضر در مذاکرات 1+5 است .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.