کمالی:

تیم ملی محتاج یک بازیکن ذخیره است؟/ مسئولان فوتبال به قولشان درمورد پولادی عمل نکردند

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص وضعیت بازیکن تیم ملی گفت: تیم ملی محتاج یک بازیکن ذخیره است که اصرار به برطرف شدن خدمت سربازی‌اش دارند.

موسی کمالی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سروش رفیعی یک بازیکن ذخیره در تیم ملی است و بازی های پیش رو تیم ملی نیز حساسیت زیادی ندارند بر این اساس اصرار بر بخشش یک بازیکن متخلف ضرورتی ندارد.


تیم ملی محتاج یک بازیکن ذخیره است؟/ مسئولان فوتبال به قولشان درمورد پولادی عمل نکردند**لازم نبود پولادی از تیم ملی خداحافظی کند

 کمالی در  ادامه گفت: مسئولان فوتبال مورد حضور مهرداد پولادی در تیم ملی هم اصرار کردند اما موفقیتی در مسابقات آسیایی کسب نکردند و حتی نتوانستند به قولشان عمل کنند و پولادی را به کشور باز گردانند.

 وی در مورد خداحافظی پولادی از تیم ملی  اشاره کرد: لازم نبود که پولادی از تیم ملی خداحافظی کند چرا که وی نمی‌تواند در تیم ملی بازی کند در حال حاضر بازیکنان متخلف حق بازی در تیم ملی را ندارند اگر در اینباره تصمیم جدیدی اتخاذ شود آن را اعلام می کنیم.

**سروش رفیعی نمی تواند در تیم ملی بازی کند


جانشین منابع انسانی نیروهای مسلح اذعان کرد: طبق آخرین  تصمیم نیروهای مسلح بازیکنان با کارت معافیت جعلی بعد از گذراندن خدمت سربازی فقط می‌توانند در تیم های نظامی بازی کنند و در تیم ملی اجازه بازی کردن ندارند بر این اساس سروش رفیعی نمی‌تواند در تیم ملی بازی کند.

 کمالی درباره وضعیت سروش رفیعی برای خدمت سربازی تاکید کرد: این بازیکن تاکنون خودش را برای خدمت سربازی معرفی نکرده  است وی بعد از معرفی باید چهار ماه خدمت سربازی را پشت سر بگذارند و سپس می تواند در یکی از تیم های نظامی بازی کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برخی از بازیکنان متخلف که چهار ماه خدمت سربازی شان را گذرانند برای فصل آینده می توانند در تیم‌های نظامی تراکتور سازی، ملوان، فجر سپاسی و نیروی زمینی ارتش بازی کند.


انتهای پیام/

 

برچسب ها: باشگاه ، تیم ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۱۷:۴۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
واقعا تیم ملی محتاج یک بازیکن هست حالا فولادی که بهش اجازه دادن چه گلی به سرمان زد.ملیاردی پول بیت المال را میگیرن سربازی هم نمی روند.ولی ما باید دو سال برویم خدمت ؟
آخرین اخبار