محمدی: باور نمی‌کنم در لیست نهایی کی روش حضور دارم

مدافع ملی پوش تیم فوتبال راه آهن تهران اظهار داشت: هیچ گاه باور نمی کردم که روزی توسط کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده و در لیست نهایی این مربی قرار گیرم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران میلاد محمدی مدافع جوان تیم فوتبال راه آهن که برای دیدار مقابل ترکمنستان توسط کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده است گفت: کی روش با نگاهی عمیق به لیگ برتر فوتبال ایران، نخبه ها و جوان های لایقی را به تیم ملی دعوت کرد و جوان‌هایی که به تیم ملی دعوت شده بودند در دو، مینی کمپ قبلی برای اثبات خود و جلب اعتماد سرمربی پرتغالی، از تمام وجود مایه گذاشتند. 
 
وی افزود: قبل از دعوت به اردوی تیم ملی فوتبال، امید چندانی به دیده شدن توسط کی روش نداشتم و در حال حاضر باور نمی کنم که در لیست نهایی تیم ملی ایران قرار گرفته ام از امروز تمام تلاشم را خواهم کرد تا در تمامی فهرست های تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی روسیه جای گیرم، امیدوارم در صورت صعود به جام جهانی 2018 با توکل به خداوند در این مسابقات نیز شرکت کنم و نتیجه زحمات خود را ببینم. 
 
محمدی خاطر نشان کرد: بازیکنان سرشناس و خوبی در پست دفاع چپ تیم ملی حضور دارند در کنار نفراتی مثل هاشم بیگ زاده، مهرداد پولادی و سایرین تلاش خواهیم کرد تا سمت چپ خط دفاعی تیم ملی را بیمه کنیم و حتم دارم در نهایت آن کسی که شایسته تر است با نظر کی روش در تیم ملی ایران بازی خواهد کرد. 
 
مدافع تیم فوتبال راه آهن ضمن تشکر از حمید استیلی، علی لطیفی و فرهاد کاظمی ابراز داشت: من و برادرم مهرداد محمدی قبل از حضور در راه آهن سابقه چندانی در رده بزرگسالان نداشتیم، در ابتدای فصل گذشته، زمانی که برای تست دادن در تمرینات راه آهن شرکت کردیم حمید استیلی که به واقع در استعدادیابی بی نظیر است ما را برای بستن قرارداد به این باشگاه دعوت کرد و از همان روز دریچه های پیشرفت در زندگی و فوتبال بر من باز شد، پس از استعفای استیلی، علی لطیفی و فرهاد کاظمی با راهنمایی های خود، انگیزه ای فوق العاده به من دادند تا روز به روز در مسیر حرفه ای تری گام بردارم و به طور حتم مدیون  این سه مربی هستم. 
 
وی در رابطه با پیشنهادات تیم های لیگ برتری برای ادامه فعالیت در فصل پانزدهم لیگ برتر بیان کرد: از 2 تیم لیگ برتری برای فصل بعد پیشنهاد دارم اما تا بعد از بازی با ترکمنستان به هیچ کدام از این پیشنهادات فکر نخواهم کرد. 
 
محمدی در پایان با قدردانی از زحمات والدین و برادرش افزود: اگر دعای خیر و زحمات این عزیزان نبود اکنون در این جایگاه حضور  نداشتم و از صمیم قلب آرزو دارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم صحبت های این عزیزان را جبران کنم. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: محمدی ، راه آهن ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۴۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
بازم به کیروش که حواسش به جوانان با استعداد هست تا منافع خودش
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۷:۲۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
کی روش خوب میبیند و خوب میفهمد و کارش را هم خوب بلد است. اگر و اگر به او امکانات اولیه را بدهند و دست از دادن وعده های دروغین به او بردارند . از فردا یک عده خواهند گفت چرا محمدی را دعوت کرد ولی فلانی را دعوت نکرد.
آخرین اخبار