میری:

وزنه برداری موفق است که رکورد بهتری داشته باشد

وزنه بردار دسته 77کیلوگرم تیم ملی جوانان ایران گفت: شرایط مناسبی برای حضور در رقابت‌های جوانان جهان در کشور لهستان را داریم و کسی موفق است که رکورد بهتری در این مسابقات داشته باشد.

علی میری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه  ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: فردا رقابت‌های جهانی لهستان برای ما آغاز می‌شود وبا تمرینات مناسبی که زیر نظر حسین توکلی سرمربی تیم انجام دادیم با آمادگی در مسابقات شرکت می‌کنیم. 

وزنه برداری موفق است که رکورد بهتری داشته باشد
 
وی در خصوص شناخت حریفان خود بیان کرد: رقابت سختی پیش رو داریم و وزنه برداران قدرتمندی ر این مسابقات حضور دارند و کی موفق است که بتواند وزنه‌های خوبی بالای ببرد.
 
وی افزود: سخت‌ترین رقیب من وزنه‌بردارای از کشور ارمنستان است و من باید تمام تلاشم را برای این حریف به کار گیریم تا بتوانم دست پر به ایران بز گردم.
 
علی میری، در پاسخ به این سوال که چه اندازه شانس کسب مدال داریم گفت: من نمی‌توانم قول مدال بدهم، اما تمام تمرکزم به کسب مدال طلا میگذارم.
 
ملی پوش وزنه برداری جوانان ایران در پایانی خاطر نشان کرد: از تمامی مسئولان که با حمایت‌هایشان به ما انگیزه دادند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم پاسخ حمایتشان را بدهیم.
 
شایان ذکر است: رقابت‌های وزنه برداری جوانان جهان در وروکلا لهستان در حال برگزاری و علی میری به عنوان اولین نماینده ایران فردا روی تخته می‌رود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار