پخش سریال نیمه پلیسی«زاویه هفتم» روی آنتن سیما

«زاویه هفتم» عنوان یک سریال نیمه پلیسی به کارگردانی محمود معظمی است که تا چند ماه آینده به روی آنتن تلویزیون می‌آید

محمود معظمی کارگردان مجموعه‌های تلویزیونی در سیما از جدیدترین اثر تلویزیونی خود در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، گفت: «زاویه هفتم» عنوان یک سریال نیمه پلیسی است که به سفارش «ناجا» و معاونت سیمای استان ها (مرکز تلویزیون اصفهان) و نویسندگی حامد افضلی، رویا خسرونجدی و کریم لک‌زاده کار شده است. 

وی ادامه داد: داستان این سریال، ماجرای سرقت از یک بانک را از 7 زاویه دید و از طریق 7 شخصیت اصلی روایت می‌کند، سرقتی که در یک ساعت انجام شده و از دید 7 شخصیت به آن پرداخته می‌شود. 

نویسندگان در این کار قصه را به شکل خوبی طراحی کرده و حضور پلیس و ماجراجوی‌ها و درگیری‌های آن به گونه‌ای است که با مخاطب ارتباط خوبی را برقرار می کند.  

حمیدرضا پگاه، رویا نونهالی، سارا نازپرور صوفیانی، سام درخشانی، تینا آخوندتبار، رحیم نوروزی، بهرام ابراهیمی و شهاب شادابی بازیگرانی هستند که در این کار نقش آفرینی کرده‌اند. 

کارگردان سریال «تکیه بر باد» در پایان به معرفی عوامل پرداخت و گفت: امیرحسین شریفی (تهیه کننده)، سیروس عبدلی (فیلمبردار)، فرامرز بادام پور (طراح صحنه)، شکیب مظفری وزین (برنامه ریز و دستیار اول کارگردان)، زهرا محبی (منشی صحنه)، علی نیازی (صدابردار)، رضا مطهری (تدوین)، محمدمهدی گورنگی (موسیقی)، الهام اطیابی (طراح گریم) را برعهده داشته‌اند.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۴
سلام واقعا سريال قشنگي بود موضوعش جديد بود و همين طور سبكش ،بازي سارا صوفياني روخيلي دوست داشتم