حمیدرضا پگاه:

موفقیت بازیگر در گرو تحصیلات آکادمیک است

تحصیلات آکادمیک و قرار گرفتن در محیط‌های آموزشی به موفقیت بازیگر کمک بسیار می‌کند.

حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تاثیر تحصیلات بر موفقیت بازیگران اظهار داشت: تحصیلات آکادمیک و قرار گرفتن در محیط‌های آموزشی به موفقیت بازیگر کمک بسیاری می‌کند علاوه بر آن حضور در چنین محیط‌هایی سبب شکل‌گیری گروه‌های مختلف هنری مثل تئاتر و ... می‌شود اما بهتر است که بخش آموزشی در کنار کار علمی باشد زیرا این دو مکمل یکدیگرند.

بازیگر سریال «آخرین گناه» در خصوص راز ماندگاری هنرمندان گفت: ارائه کار خوب و قابل قبول که بخش زیادی از فعالیت‌ ما را شامل می‌شود از راز ماندگاری هنرمندان است.

پگاه به علاقه‌مندان بازیگری گفت: کار و فعالیت خود را دوست داشته باشند و از آن لذت ببرند و آرزو می‌کنم کارهای خوب نصیب‌شان شود.

حمیدرضا پگاه در خصوص تجربه‌کاری خود با حسین سهیلی‌زاده در مجموعه «آوای باران» اظهار داشت: کار با حسین سهیلی‌زاده تجربه خوبی برای من بود. به نظر من او مدیرترین کارگردان ایران است. کار با چنین کارگردانی بسیار خوب است.

بازیگر سریال «تفنگ سر پر» در رابطه با معیار انتخاب نقش‌هایش گفت: معیار من در وهله اول نقش خوب، کارگردان و عوامل مجموعه است و بعد فاکتور اقتصادی را در نظر می‌گیرم.

این بازیگر در ادامه افزود: گاهی اوقات هنرمندی مثل من که شغلش تنها بازیگری است و حرفه‌ دیگری ندارد مجبور است برای امرار معاش هر نقشی را بپذیرد.

پگاه در پایان مطرح کرد: علاقمندم با کارگردانان بزرگی همچون مسعود کیمیایی کار کنم، امیدوارم شرایط کار با آن‌ها فراهم شود.

وی در خصوص فعالیت اخیرش عنوان کرد: در سریال کوتاه «زاویه هفتم» به کارگردانی محمود معظمی نقش‌آفرینی کردم و موضوع آن یک اتفاق است که از چند زاویه مختلف روایت می‌شود، به نظرم فرم و روایت سریال بسیار جالب است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار