سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

پیش‌نویس اساسنامه خانه احزاب، آماده ارسال به وزارت کشور است

سخنگوی جبهه‌ پیروان خط امام و رهبری گفت: پیش‌نویس اساسنامه مربوط به خانه احزاب را بررسی و متنی حاوی پیشنهادات 18 حزب و تشکل سیاسی تنظیم کرده‌ایم که به زودی به وزارت کشور ارسال می‌شود.

پیش‌نویس اساسنامه مربوط به خانه احزاب، بررسی وآماده ارسال به وزارت کشور  است"کمال‌الدین سجادی" سخنگوی جبهه‌پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های حزب متبوعش اظهار داشت: آخرین بحث‌های مطرح شده در جبهه پیروان خط امام و رهبری، بحث درباره خانه احزاب بود که براین اساس، پیش‌نویس اساسنامه مربوط به خانه احزاب را بررسی و متنی حاوی پیشنهادات 18 حزب و تشکل سیاسی تنظیم کردیم.

سجادی ادامه داد:د ر‌حال‌حاضر این متن پیشنهادی آماده و قرار بر ای شد تا توسط کوهکن نایب‌ رئیس جبهه پیروان به وزارت کشور ارسال شود.

سخنگوی جبهه‌پیروان خط امام و رهبری خاطر‌نشان کرد: مسئولیت کنترل و بررسی این متون پیشنهادی را هیئت مدیره موقت خانه احزاب یعنی آقایان "کواکبیان" و "غفوری‌فرد" به عهده دارند و این متون در صحن علنی مجمع عمومی خانه احزاب مطرح خواهد شد. 

گفتنی است چندی پیش مصطفی کواکبیان رئیس موقت خانه احزاب ایران با اشاره به آخرین مهلت احزاب برای ارسال پیشنهاداتشان درباره اصلاح اساسنامه خانه احزاب اظهار داشت: احزاب و تشکل‌های سیاسی فرصت دارند که تا 17 خردادماه پیشنهاداتشان برای اصلاح اساسنامه خانه احزاب را به هیئت رئیسه این خانه ارسال کنند.

وی افزود: فقط پیشنهادات کتبی در مجمع عمومی خانه احزاب مطرح و بررسی می‌شود و ما پیشنهادات غیرمکتوب را قبول نمی‌کنیم


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا رييسي
۰۹:۲۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
از چه طريق مي توان به عضويت يك حزب سياسي مورد نظر درآمد
آخرین اخبار