حیدری: ورزشکاران را با قوانین مسابقات آشنا می کنیم

سرپرست انجمن هندبال ناشنوایان گفت: هندبالیست های ناشنوا از قوانین مسابقات آسیایی آگاهی ندارند و برای مسابقات مهرماه، ورزشکاران را با قوانین آشنا می کنیم.

افشین حیدری سرپرست انجمن هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی مردان و زنان هندبال ناشنوایان مهر ماه عازم رقابت های آسیا، اقیانوسیه در کشور چین تایپه می شوند البته ما اردوهای منظمی را برای ورزشکاران برنامه ریزی  کرده ایم و طبق زمانبندی اردوها را برپا می کنیم. 
 
وی ادامه داد: انجمن هندبال ناشنوایان، بدنبال برپایی مرحله چهارم اردوی ملی پوشان در 16 خرداد بوده است، که متاسفانه به دلیل امتحانات ملی پوشان، اردوی آماده سازی به 26 خرداد ماه موکول شد. 
 
حیدری افزود: چندی پیش برای کشف نفرات جدید و تشکیل تیم های پرقدرت استان های کشور فراخوان زدیم متاسفانه فقط استان های ایلام، کرمان و اصفهان با انجمن همکاری کردند و سایر استان ها نفراتی را به انجمن معرفی نکردند. 
 
سرپرست ادامه داد: استان های ایلام و کرمان بصورت مجزا یک ورزشکار مرد و زن و استان اصفهان 10 هندبالیست ناشنوا را به انجمن برای حضور در تیم ملی معرفی کرده است. 
 
وی افزود: انجمن هندبال از نفرات جدید تست گیری انجام می دهد، سپس نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند تاکنون تیم ملی مردان با 20 تیم ملی بانوان با 24 هندبالیست ناشنوا تشکیل شده و به احتمال فراوان تعداد ملی پوشان افزایش می یابد. 
 
 سرپرست افزود: اردوهای تیم ملی تا اعزام هندبالیست‌ها بصورت هفته ای سه جلسه تمرین برپا می شود، البته در اردوها قوانین مسابقات را نیز به بازیکنان آموزش می دهیم. 
 
حیدری ادامه داد: تعداد نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی چین تایپه مشخص نیست و مسئولان مسابقات آسیایی در این باره تصمیم گیری می کنند. 
 
وی ادامه داد: ملی پوشان از سطح فنی متوسطی برخوردار هستند شناخت کافی از حریفان آسیایی ندارم از این رو پیش بینی عملکرد ملی پوشان و جایگاه قرار گرفتن تیم ساحلی مردان و زنان در این مسابقات سخت است. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار