هاشمی: ‌از برگزاری ‌رقابت های بین‌المللی حمایت کنیم

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان: ما در وزارت ورزش وظیفه خود می‌دانیم که از این طرح فدراسیون حمایت کنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سیدمناف هاشمی که برای شرکت در مراسم افتتاحیه جام نهاد ریاست جمهوری به مشهد سفر کرده بود،اظهار کرد: باید قدردانی کنم از مهدوی رییس فدراسیون هندبال و همچنین صبوریان مدیر کل ورزش استان خراسان رضوی که زمینه برگزاری باشکوه این مسابقه‌ها را فراهم کردند. 
وی با قدردانی از مسئولان فدراسیون هندبال و مسئولان ورزش استان خراسان به منظور برگزاری رقابت های بین المللی، افزود: ما هم وظیفه خودمان می‌دانیم که حمایت‌های لازم را به عمل بیاوریم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، درباره کناره‌گیری باشگاه ثامن‌الحجج سبزوار به عنوان حامی مالی نهاد ریاست جمهوری از تیم‌داری در لیگ حرفه‌ای هندبال نیز گفت: قطعاً باشگاه ثامن‌الحجج و مدیریت آن، اگر هم تصمیم بگیرد روزی از این یک ورزش برود در ورزش دیگری ورود پیدا خواهد کرد. او خاطرنشان کرد: ما قدردان آن ها هستیم، زیرا علاقه‌مندی بالایی دارد تا در ورزش ورود پیدا کند و حالا هم شنیدیم که می‌خواهد در والیبال تیم‌داری کند. هاشمی ادامه داد: حضور چنین باشگاه‌هایی اتفاق خیلی خوبی برای ورزش استان است؛ ما تلاش می‌کنیم و حتی با صبوریان هم جلسه‌ای داشتیم تا این باشگاه در رشته‌های ریشه‌دار استان سرمایه‌گذاری کند. امیدوار هستیم که همچنان شاهد حضور پررنگ ثامن‌الحجج باشیم.
وی همچنین درباره ساخت سالن استاندارد فدراسیون هندبال در تهران و قول مساعدت برای در اختیار گذاشتن زمین آن نیز گفت: با مهدوی صحبت‌هایی انجام شده، قرار است اگر آن‌ها بتوانند اسپانسر برای تامین هزینه ساخت پیدا کنند، ما نیز زمین در اختیار آن‌ها قرار دهیم و مطمئن باشید در این باره کوتاهی نخواهیم کرد.



انتها پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار