برگزاری هفتمین کنگره بین المللی بیماری های ریوی و مراقبت های ویژه سل

هفتمین کنگره بین المللی بیماری های ریوی و مراقبت های ویژه سل با حضور انجمن ریه اروپا ERS و انجمن توراکس آمریکا ATS در روزهای 20 تا 23 مهر ماه در سالن همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود .

به گزارش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران، کنگره بین المللی بیماریهای ریوی، مراقبتهای ویژه وسل هر دو سال توسط مرکز آموزشی، پژوهشی، درمانی سل و بیماریهای ریوی (بیمارستان دکتر مسیح دانشوری) و با همکاری مستقیم انجمن ریه اروپا (ERS) و انجمن ریه آمریکا (ATS) در تهران برگزار می شود.

در این کنگره متخصصان و محققان برجسته کشور در زمینه بیماریهای ریوی، مراقبتهای ویژه و بیماریهای عفونی مرتبط با ریه موضوعات علمی را مورد بررسی قرار می دهند.

همچنین میهمانان خارجی از کشورهای مختلف آسیائی، اروپائی و آمریکائی حضور دارند که به معرفی پیشرفت های نوین در زمینه موضوعات کنگره، مشکلات و معضلات موجود در زمینه بیماریهای ریوی را مورد تبادل نظر قرار می دهند.

در این کنگره جلسات علمی راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات بیماری های ریوی به مخاطبان ارائه می شود.

هفتمین کنگره بین المللی بیماری های ریوی و مراقبت های ویژه سل در قالب سمپوزیوم، پانل، میزگرد، کارگاه های آموزشی تئوری و عملی، کنفرانس های ویدئویی و همچنین ارائه مقالات بصورت شفاهی و پوستر برگزار خواهد شد.

دراین کنگره محورهایی چون بیماری های ریوی ،عفونت های ریوی ، بیماری های قارچی و ویروسی،باکتریایی ،مراقبت های ویژه سل ،جراحی های ریوی، بیماری های ریوی اطفال

، اختلالات خواب ،اختلالات روانپزشکی مرتبط با بیماریهای ریوی و اعتیاد ، جنبه های ایمونولوژیک، و بیولوژی سلولی بیماری های ریوی ،پاتولوژی در بیماری های ریوی به بحث و بررسی گذاشته می شود.

همچنین ، بیماری های قلبی مرتبط با بیماری های ریوی،بیهوشی در بیماری های ریوی وقلبی

، پیوند قلب و ریه، رادیولوژی ، مبارزه با دخانیات، بازتوانی و تهویه غیر تهاجمی ریوی، بیماری های شغلی مرتبط با بیماری های ریوی از دیگر موضوعات این کنگره است .

بر اساس اعلام دبیرخانه این کنگره آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات علمی تا روز 20 تیر ماه بوده است .



انتهای پیام/
برچسب ها: سل ، ریه ، بیماری شغلی ، بیهوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار