معاون اول رییس جمهور:

دولت برای حل مشکلات پارس جنوبی اراده جدی دارد

معاون اول رییس جمهور از بخشهای مختلف فاز 19 پارس جنوبی بازدید کرد و با توضیحات وزیر نفت در جریان میزان پیشرفت فیزیکی، مشکلات و طرح توسعه این فاز قرار گرفت.

دولت برای حل مشکلات پارس جنوبی اراده جدی داردبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، "اسحاق جهانگیری" ظهر امروز (دوشنبه) در جریان سفر به عسلویه، پس از آغاز عملیات اجرایی طرح پالایشی سیراف، از فاز 19 پارس جنوبی بازدید کرد و سپس در جلسه‌ای با حضور مدیران، مجریان و پیمانکاران طرح های توسعه پارس جنوبی حضور یافت. 

معاون اول رییس جمهور در این جلسه با قدردانی از تلاش و زحمات مدیران، مجریان و پیمانکاران طرح های توسعه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: مهمترین پروژه های کشور در بخش نفت و گاز در پارس جنوبی وجود دارد و یکی از بخشهایی که در دوران تحریم متحمل فشار گردید، همین پروژه هاست.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به تکمیل و توسعه فازهای پارس جنوبی تصریح کرد: این اراده در دولت جدی است که باید راهکارهایی برای حل مشکلات فازهای پارس جنوبی پیدا کنیم.

جهانگیری ادامه داد: دولت به دنبال راهکارهایی برای تامین مالی اجرای پروژه ها و طرح های توسعه فازهای پارس جنوبی است و این امر از اهمیت ویژه ای برای دولت برخوردار است. 

معاون اول رییس جمهور افزود: بزودی جلسه ای با حضور مسئولین شرکت نفت، رییس کل بانک مرکزی، رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی و دیگر مسئولین ذیربط برگزار و برای حل مشکلات پارس جنوبی و تامین مالی، راهکارهایی پیدا خواهیم کرد.

در این جلسه مدیران، مجریان و پیمانکاران طرح های توسعه پارس جنوبی هر کدام در سخنانی مشکلات و محدودیت های موجود را مطرح کردند. 

در این نشست ضمن تشریح وضعیت فازهای مختلف پارس جنوبی، گزارشی از طرح توسعه فاز 19 ارائه و چالش ها و تنگناهای پیش روی آن مطرح شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسحاق ، جهانگیری ، پارس ، جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار