سردار ساجدی نیا:

فروش آزادانه سیانور را ندیده‌ام/ پلیس هیچکس را در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) دستگیر نکرده است

سردار ساجدی نیا در پاسخ به سوالی درمورد فروش آزادانه سیانور در ناصرخسرو گفت: من این موضوع را ندیده‌ام و نمی‌توانم نظری بدهم.

108 سارق و زورگیر پایتخت دستگیر شدند/ پلیس هیچکس را در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) دستگیر نکرده استبه گزارش خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ از حاشیه سومین مرحله دستگیری سارقان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکاران ما در مجموعه پلیس تهران و به خصوص پلیس آگاهی فرماندهی تهران بزرگ بعد از یک شناسایی دو ماهه توانستند در عملیاتی که از شب گذشته در سطح شهر تهران آغاز شد 108 نفر سارق را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: این تعداد دستگیر شدگان شامل 19 باند هستند که 63 نفر از آنها سارقان کیف قاپ و زورگیر هستند؛ البته در بین دستگیر شدگان سارقان مسلح احشام، سارقان خودرو و سارقان لوازم خودرو همچنین سارقان منزل در غرب تهران نیز به چشم می‌خورند.

این مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ بیان داشت: این مرحله سومین مرحله از طرح امسال است؛ همانگونه که به مردم قول داده‌ بودیم در حوزه برخورد با سارقان پلیس تمام تلاش خود را کرده و خواهد کرد و قطعا در طول روز یا ماه‌های آینده این بحث را دنبال خواهیم کرد.

وی گفت: در روزهای آتی نه فقط در بحث سرقت بلکه در بحث مبارزه با مواد مخدر، مسایل منکراتی و ضد اخلاقی و همچنین اراذل و اوباش نیز اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

سردار ساجدی‌نیا در مورد تمهیدات پلیس برای ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در طول 2 سال گذشته برای سینماگران مجوزهایی داشته‌ایم که می‌توانند امسال نیز طبق سال‌های قبل با پلیس اماکن برای امنیت بیشتر هماهنگی داشته باشند و بتوانند شبها تا سحر غیر از لیالی قدر اکران فیلم را در دستور کار خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: درمورد اماکن به خصوص فروشندگان و پرندگان دستورالعمل‌هایی در دست تهیه است که به آنها ابلاغ خواهد شد و این اماکن می‌توانند طبق این دستورالعمل‌ها تا نیم ساعت قبل از سحر به فعالیت خود ادامه د هند.

وی برخورد با روزه‌خواران را مثل سنوات گذشته عنوان کرد و گفت: گشت‌ها در سطح شهر فعال هستند اما انتظار است که مردم تذکر دهند البته پلیس نیز اگر موردی ببیند برخورد خواهد کرد.

این مقام ارشد فاتب در مورد تفرجگاه‌ها اظهار داشت: هر ساله در سه ماهه تابستان تا 31 شهریور ماه برنامه ویژه‌ای را برای تفرجگاه‌ها داریم تا مردم به راحتی بتوانند تردد کنند؛ البته بین پلیس‌های تخصصی تقسیم کار شده تا امنیت بیشتری برقرار شود.

وی در پاسخ به سوالی در این مورد گفت: پلیس در این اماکن حاضر است و بسیجیان حضوری ندارند.

سردار ساجدی‌نیا امنیت در سطح تهران را خوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه امنیت برقرار است و مردم به راحتی می‌توانند تردد کنند و اگر جایی مشکلی دیده شود حضور پلیس پررنگ‌تر است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به اجرای طرح‌هایی به پاکسازی پارک‌ها و معتادان متجاهر پرداخت و گفت: جمع‌آوری معتادان در دستور کار است تا مردم آرامش بیشتری داشته باشند.

سردار ساجدی نیا در پاسخ به سوالی درمورد فروش آزادانه سیانور در ناصرخسرو گفت: من این موضوع را ندیده‌ام و نمی‌توانم نظری بدهم.

وی در مورد اظهارات کوثری در مورد دستگیری چند اخلال‌گر در مراسم سخنرانی رئیس جمهور، ‌در مراسم ارتحال حضرت امام (ره)  اظهار داشت: ما دستگیری نداشته‌‌ایم.

سردار ساجدی نیا به بازرسی از 600 واحد صنفی در رابطه به مال‌خرها اشاره و تصریح کرد: 2 کامیون قطعات یدکی نیز از مال‌خرها کشف شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار