بر اساس جدیدترین نظرسنجی‌ها:

یهودیان از منفور بودن رژیم صهیونیستی در جهان آگاهند

71 درصد از یهودیان معتقدند رژیم صهیونیستی در جهان منفور است و اغلب کشورها علیه آن جبهه می‌گیرند .

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه صهیونیستی آی 24؛ جدیدترین نظرسنجی‌های به عمل آمده در اراضی اشغالی نشان می‌دهد، بیشتر یهودیان ساکن سرزمین های اشغالی معتقدند افزایش درخواست‌ها برای تحریم رژیم صهیونیستی موجب شده است این رژیم چهره منفوری پیدا کند و اغلب کشورهای جهان علیه آنها جبهه بگیرند.

نظرسنجی مذکور با همکاری مشترک موسسه دموکراسی رژیم صهیونیستی و دانشگاه تل‌آویو انجام شد و نشان داد 69 درصد از صهیونیست‌ها ارتباط این رژیم با دیگر کشورهای جهان "خوب " و یا "چندان خوب" نمی‌دانند. نتایج نظرسنجی نشان‌دهنده بالا رفتن آگاهی عمومی در اراضی اشغالی نسبت به زوال تعامل رژیم صهیونیستی با جامعه بین الملل است. این آگاهی عمومی پس از فشار روز افزون رسانه‌ها و برخی کشورها برای تحریم صهیونیست‌ها بوجود آمد.

71 درصد از افرادیکه در نظرسنجی حضور داشتند معتقدند کشورهای مختلف آن حسی که هنگام بروز درگیری نظامی در گوشه‌ای از جهان دارند، در مقابل رژیم صهیونیستی نشان نمی‌دهند. ساکنان اراضی اشغالی تصور می‌کنند همه کشورهای جهان مقابل این رژیم قرار گرفته‌اند.

بیش از 58 درصد از ساکنان اراضی اشغالی – شامل اعراب و یهودیان – از وضع فعلی و نحوه تعامل رژیم صهیونیستی با جامعه جهانی رضایت ندارند و به نحوه گزینش وزرای دولت جدید به وسیله "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر این رژیم، معترض هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار