تعلیق فعالیت معاون پارلمان رژیم صهیونیستی به دلیل رسوایی جنسی

فعالیت معاون رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی پس از انتشار گزارشی درباره دست داشتن او در فساد جنسی و استعمال مواد مخدر تعلیق شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، کنست ( پارلمان) رژیم صهیونیستی فعالیت "اورن هازن"، معاون رئیس پارلمان را پس از انتشار گزارشی درباره دست داشتن او در فساد جنسی و استعمال مواد مخدر تعلیق کرده است.

"یولی ادلشیتن"، رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: "امروز صبح به اورن هازن اطلاع دادم از این به بعد نمی‌توانم به او اجازه دهم در جلسات پارلمان به عنوان معاون رئیس کنست شرکت کند."

وی افزود: هازن تا روشن شدن همه اتهام‌ها نمی‌تواند جلسات پارلمان را اداره کند.

این گزارش ،که به طور خصوصی در اختیار "کانال 2"  رژیم صهیونیستی قرار گرفت، روز دوشنبه از این شبکه پخش شد.

بر اساس این گزارش، هازان متهم است زمانی که کازینویی را در بلغارستان اداره می‌کرد زنان روسپی را در اختیار مشتریان خود می‌گذاشت و مواد مخدر روان‌گردان نیز استعمال می‌کرد.  

هازان که عضو حزب لیکود به رهبری "بنیامین نتانیاهو" است روز سه‌شنبه با شرکت در چند مصاحبه اتهام‌ها علیه خود را تکذیب کرد.

وکیل هازان در گفت‌وگو با رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد: شرایط پزشکی هازان به وی اجازه نمی‌دهد تا از مواد مخدر روان‌گردان استفاده کند.

یکی از دستیاران الدشتین به خبرگزاری فرانسه گفت پس از اظهارات وی، هازان تلفنی با رئیس پارلمان تماس گرفته و تهدید کرده اطلاعاتی که از او دارد را فاش خواهد کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار