ساری؛

برخورد قانونی با دفع غيرمجاز پساب صنعتی

با واحدهای توليدی كه پساب صنعتی غيرمجاز دفع می كنند برخورد قانونی می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در جلسه مديران اجرايي شهركها و نواحی صنعتی استان گفت: همه مديران اجرايی شهركها و نواحی صنعتی بايد فرصت خدمت را غنيمت شمرده و از لحظه های بوجود آمده برای خدمت رسانی به بخش توليد و صنعت استفاده كنند.

موسوی افزود: اشتغـال جـوانان جويـای كار و آرامش خانواده های آنان موجب رضايت خداوند و بسترسازی اوليه برای ازدواج جوانان را فراهم می كند و با راه اندازی يك واحد توليدی ، گره برخی از مشكلات باز خواهد شد.

به گفته وی؛ يكی از مقوله های مهم مديران اجرايی در شهركها و نواحی صنعتی ، نظارت بر عملكرد واحدهای توليـدی در بحث محيط زيست است.

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: واحدهای راكد و غيرفعال در شهركها و نواحی صنعتی ، فسخ و خلع يد خواهند شد تا بستر برای حضور سرمايه گذاران جديد فراهم شود.

موسويی یادآور شد: ارتباط و هماهنگيی با دستگاههای اجرايی موجب سرعت بخشيدن فضای كسب و كار خواهد شد و در رفع موانع و مشكلات ، مفيد و تأثيرگذار است.

وی با اشاره به جذب سرمايه گذار جديد در شهركها و نواحی صنعتی استان تصریح کرد: جذب سرمايه گذار جديد در شهركها و نواحی صنعتی می تواند افزايش توليد و اشتغال پايدار را در سطح استان به دنبال داشته باشد.



انتهای پیام/ ا
برچسب ها: ساری ، دفع ، پساب ، صنعتی ، قانونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.