ساری؛

همدلی عامل ایجاد امنیت روانی جامعه

همدلی عامل ایجاد امنیت روانی جامعه می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت:مسوولان اجرایی در حوزه مسوولیت کاری و ائمه جمعه نیز در خطبه های نماز جمعه باید راههای رسیدن به شعار های سال را به درستی درک وبرای مردم ترویج کنند.

حجت الاسلام سید رضا تقوی افزود: نامگذاری همدلی و همزبانی ملت و دولت در واقع درگیر کردن و حساس شدن مردم نسبت به سرنوشت خود است.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور همدلی و همفکری را دو مقوله جدا از هم دانست و گفت: همدلی عامل ایجاد امنیت روانی جامعه نیز می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران هم در این نشست، تفرقه را منشا تمامی بدبختی بشریت عنوان کرد و گفت: انتقاد سازنده اشکالی ندارد اما تخریب نکنید که در شرایط فعلی وحدت و همدلی و همزبانی نیاز امروز جامعه است.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه امروز اسلام ناب محمدی از سوی مقام معظم رهبری در دنیا ترویج می شود، اظهار داشت : اسلام آمریکایی معجونی است که دشمنان را در مواقعی که منفعت و مادیات را در پی دارد به رسمیت می شناسد اما اسلام ناب محمدی به هیچ عنوان دشمنان را به رسمت نمی شناسد.

به گفته نماینده ولی فقیه در مازندران به نظر می رسد هنوز طرح و یا اقدامات اساسی در توسعه استان در راه نباشد که هیات دولت برای افتتاح و یا کلنگ زنی آن به مازندران سفر کنند.

نشست مشترک ائمه جمعه 44 شهر، 22 فرماندار، استاندار و معاونین استانداری و حجت الاسلام تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بررسی برخی زا مشکلات و تنگناههای استان به پایان رسید.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، همدلی ، امنیت ، روانی ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.