رودهن؛

وزیر آموزش و پرورش باید دغدغه رهبری را در دستور کار قراردهد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر آموزش و پرورش بایددر راستای رفع مشکلات فرهنگیان ، دغدغه رهبری را در دستور کار قراردهد.

به گزارش  خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن؛عزیز اکبریان در مورد استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت : حوزه آموزش و پرورش از جمله حوزه های سرشار از مشکلات و کمبود ها و معضلات است .

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : مقام معظم رهبری در دیدار بافرهنگیان، وزیر آموزش و پرورش را موظف به رفع مشکلات فرهنگیان کرده اند .

اکبریان با تاکید بر اینکه فرهنگیان در تامین هزینه های درمانی و دریافت مطالبات با وجود فشار های اقتصادی در کشور با مشکل مواجه می باشند گفت: عزت معلمان کمتر رعایت می شود و برای دریافت چند میلیون وام با مشکلاتی مواجه اند .

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : استیضاح وزیر تنها برای بررسی علل ضعف ها و کمبود ها در بستر آموزش و پرورش است و خانه ملت با هیچ وزیری در تقابل نیستند  

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی فقیر
۱۰:۲۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
با سلام . دغدغه اصلي حل مشکلات معیشتی فرهنگیان بوده است ولی وزیر این دغدغه را زیر پا می گذارد و اصلاً هم توجهّی نمی کند واقعاً این وزیر را باید کنار گذاشت با احساسات معلمان بازی می کند