وزیر ورزش و جوانان در مشهد؛

ترویج ورزش همگانی رویکرد اصلی دولت/ اجازه نمی دهیم در حوزه تجلیل از قهرمانان مطالبات انباشته شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: رویکرد اصلی دولت ترویج ورزش همگانی است و در این زمینه اقدامات مهمی انجام شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمود گودرزی امروز در گردهمایی معاونین و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان در مشهد افزود: در ورزش همگانی باید شرایط ورزش برای همه مردم به صورت یکسان فراهم شود.

وی با بیان اینکه نظامنامه فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه ورزش و جوانان تدوین شده است گفت : تدوین نظامنامه در شرایط فعلی می تواند بسیاری از مشکلات موجود را حل کند و قطعا می تواند عصر جدیدی را در ورزش کشور رقم بزند تا برخی از بداخلاقیها از ورزش دور شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: نظامنامه آموزش و پژوهش در گذشته یک صورت ظاهری داشت ولی به دلیل توجه ویژه این وزارتخانه به بحث آموزش توانسته ایم شرایط جدیدی را در این عرصه به وجود آوریم.

گودرزی با اشاره به پرداخت چهار هزار 700 میلیارد ریال وزارت ورزش و جوانان در حوزه تجلیل از ورزشکاران گفت: اجازه نمی دهیم در حوزه تجلیل از قهرمانان مطالبات انباشته شود زیرا حوزه هایی که مسولیت پشتیبانی را برعهده گرفته اند با دقت و نظر منطقی اعتبارات را توزیع می کنند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به مواضع مثبت سازمان بازرسی کل کشور نسبت به وزارتخانه نیز اشاره و بیان کرد: این سازمان از حرکت روشن و شفاف و صریح وزارت ورزش و جوانان تقدیر کرد.

وی گفت: امسال توان مالی ما نسبت به سالهای پیش کاهش یافته اما دستاوردها به شدت افزایش یافته که مربوط به همه حوزه ها است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.