افشای دیدارهای یک مقام بلندپایه صهیونیست و مخالفان سوری

دیدارهایی بین سال های 2012 و 2014 بین یک مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی و شماری از سران مخالف دولت سوریه در یک کشور غربی صورت گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، پایگاه اینترنتی صهیونیستی «والا» امروز جمعه فاش کرد دیدارهایی بین سال های 2012 و 2014 بین یک مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی و شماری از سران مخالف نظام سوریه در یک کشور غربی صورت گرفت. 


 این پایگاه اینترنتی اعلام کرد این دیدارها در دوره قبلی نخست وزیری بنیامین نتانیاهو صورت گرفت و مقام اسرائیلی که با سران مخالفان سوری دیدار کرد هنوز هم سمت مهمی در اسرائیل دارد. اداره سانسور نظامی اسرائیل از افشای نام این مقام اسرائیلی جلوگیری کرده است. 

به نوشته «والا»، یک مسئول اروپایی که سمت دولتی ندارد این دیدارها را سازماندهی کرد و طرف های سوری که با طرف اسرائیلی دیدار کردند جزء مخالفان نظام سوریه محسوب می شوند. 

یک منبع رسمی اسرائیلی که از این دیدارها آگاه بود تایید کرد مخالفان سوری در این دیدارها خواستار مداخله مستقیم اسرائیل در سوریه شدند ولی برخی از آنها نیز فقط کمک های انسان دوستانه از اسرائیل تقاضا کردند. 

پایگاه والا افزود، این دیدارها، مهم ترین دیدارها بین مقامات اسرائیلی در این سطح با مخالفان سوری از زمان آغاز درگیری های داخلی در سوریه محسوب می شود. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار