دبیر ستاد توسعه فناوری خبر داد:

259 طرح در جشنواره آب، خاک و محیط زیست انتخاب شد

دبیر ستاد توسعه فناوری معاونت علمی گفت: از 407 طرح ثبت شده 259 طرح برای عرضه در نمایشگاه و جشنواره ملی آب و خاک و محیط زیست انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار فن‌آوری‌های نوین گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران، حسین بهرامی دبیر ستاد توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های آب، خاک و محیط زیست که صبح امروز شنبه در مصلی امام خمینی برگزار شد گفت: 407 مورد طرح به ثبت رسید و 23 طرح در مرحله اول و 125 طرح در مرحله دوم از اولویت خارج شدند و 259 طرح برای عرضه در نمایشگاه و جشنواره ملی آب، خاک  و محیط زیست انتخاب شدند. 

بهرامی تصریح کرد: امروزه علوم و فناوری آب، خاک، محیط زیست جدای از اینکه با زندگی و رفاه اجتماعی سر و کار دارد.

وی بیان کرد: در واقع نمایشگاه و جشنواره ملی فناوری آب و خاک و محیط زیست دریچه تازه‌ای را به دنیای پر هیاهو باز می کند. 

دبیر ستاد توسعه فناوری خاطر نشان کرد: ایده تشکیل فناوری در نیمه اول سال 93 مطرح شد و ابتدا قرار بود در آبان 94 برگزار شود ولی ضرورت‌هایی باعث شد که این نمایشگاه در تاریخ کنونی برگزار شود. 

بهرامی عنوان کرد: این نمایشگاه حاصل تلاش 30 نفر از کمیته علمی و فناوری که طی چند جلسه بررسی شده این کار را انجام دادند. 

وی افزود: پیشنهادهایی در خصوص حوزه‌هایی برای طرح‌های بزرگ ملی که مرتبط با آب و خاک هستند ارائه شد که از این 17 طرح 12 طرح این درخواست را قبول کردند. 

بهرامی بیان کرد: در طول برگزاری جشنواره ملی آب، خاک و محیط زیست ایده‌هایی برای ثبت نام پیش بینی شده است و در راستای برآیند تجاری سازی شرکت‌ها و موسسات شرکت کننده 50 شرکت آمادگی خود را برای عرضه فناوری و محصولات فناوری اعلام کردند. 




انتهای پیام/ 
برچسب ها: جشنواره ، آب ، خاک ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار