شهرکرد؛

ديدار رئيس دانشگاه شهركرد با نماينده ايران در يونسكو

رئيس دانشگاه شهركرد در سفر به پاریس، با نماينده ايران در يونسكو ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهركرد، دكتر شایان شامحمدي رئيس این دانشگاه، در سفر به پاریس به عنوان عضو ارشد گروه اعزامي كشورمان در بیست و هفتمین اجلاس شورای هماهنگی بین‌المللی برنامه انسان و کره مسکون یونسکو (MAB –ICC)، قبل از برگزاری این اجلاس، با دكتر احمد جلالي سفير و نماينده دائم ایران در يونسكو ديدار و گفتگو كرد.

در اين ديدار كه استاندار چهارمحال و بختياري هم حضور داشت، برنامه‌هاي گروه اعزامي ايران در بيست ‌و هفتمين نشست جهاني انسان و زيست‌كره جمع‌بندي و هماهنگي‌هاي لازم در مورد مسائل مرتبط با ثبت مناطق سبزكوه و تنگ‌صياد به عنوان ذخيره‌گاه‌هاي زيست‌كره و چگونگي ايجاد رديف بودجه‌ آن انجام شد.

در اين ديدار همچنین مباحث مربوط به چگونگي دفاع از ذخيره‌گاه بررسي شد.

بیست و هفتمین اجلاس شورای هماهنگی بین‌المللی برنامه انسان و کره مسکون یونسکو (MAB –ICC)، 8 تا 12 ژوئن سال جاری میلادی (2015) برابر با 18 تا 22 خردادماه جاری (1394) در مقر یونسکو در کشور فرانسه (پاریس) برگزار شد.

در این نشست، ذخیره گاه زیست كره تنگ صیاد و سبزكوه استان چهارمحال و بختیاری با بیش از ۵۳۲ هزار هكتار مساحت، در شبكه جهانی ذخایر زیست كره یونسكو ثبت شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، رئیس دانشگاه شهرکرد و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در این نشست حضور یافتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.