احد پازاج:

از مسابقات انتخابی راضی هستیم/ترکیب نهایی ملی پوشان دو هفته قبل از جهانی اعلام می شود

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان گفت:در مجموع از رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی رضایت داریم اما معتقدم می توانست شرایط بهتر هم باشد.

احد پازاج در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:تمام داشته ها و موجودیت کشتی فرنگی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی حضور داشتند و همین موضوع نیز باعث بالا رفتن سطح رقابت ها و در واقع حساسیت و جذابیت شده بود.

وی درباره عدم حضور حمید سوریان و تصمیمی که شورای فنی درباره وی گرفته است گفت: حمید سوریان در مراسم وزن کشی حضور داشت حالا این که چرا کشتی نگرفت نمی دانم و اما درباره نظر شورای فنی نیز باید عرض کنم به اعتقاد من هم شاید بهتر تصمیم همین بود به هر حال سوریان از نوابغ کشتی جهان است و ما باید این سرمایه ها را حفظ کنیم،درست است او حضور در رقابت های جهانی 2015 را از دست داد اما ما المپیک را در پیش داریم و برای موفقیت در این رویداد بزرگ نیاز داریم از همه توان و موجودیت کشتی بهره ببریم به همین دلیل تصمیم شورای فنی مبنی بر حمایت از توانمندی فنی سوریان و دعوت از او در ارودی تیم ملی و همراهی اش در رقابت های جهانی کار بسیار منطقی و درستی بود.

دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیا درخصوص حوادث و درگیری کشتی امید نوروزی و مهدی زیدوند نیز اظهار کرد: این اتفاق چندان خوشایند نبود و اگر نوروزی کمی خودداری می کرد به طور حتم شرایط فرق می کرد در هر صورت امید نوروزی نیز بارها برای کشورمان افتخار آفرینی کرده و امیدورام کمیته انضباطی بهترین تصمیم را برای این قهرمان ارزنده بگیرد اما چیزی که مسلم او هم شانس ملی پوش شدن در رقابت های جهانی 2015 را از دست داد.

پازاج با اشاره به این که البته  ترکیب نهایی ملی پوشان دو هفته قبل از مسابقات جهانی اعلام می شود تاکید کرد:به طور حتم نفرات برتر اوزان هشتگانه از هم اکنون ملی پوش رقات های جهانی نخواهند بود و بر اساس فرآیند یکی از اصلی ترین شرایط برای رسیدن به دوبنده تیم ملی حضور در رقابت های انتخابی است .

وی افزود:نفرات برتر با اعزام به تورنمت های مختلف و بررسی عملکردشان در اردوهای تیم ملی مورد ارزیابی قرار می گیرند و در نهایت پس از بررسی تمامی جوانب امر دو هفته قبل از آغاز مسابقات جهانی ترکیب نهایی و اصلی تیم ملی انتخاب و معرفی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خاتمه خاطرنشان کرد:از نظر کادر فنی رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در مشهد مقدس خروجی فنی لازم را داشت و ما از عملکرد فرنگی کاران راضی هستیم و به طور حتم اگر یک سری حوادث رخ نمی داد مسابقات بهتری را شاهد بودیم هر چند وقوع برخی اتفاقات در مسابقاتی بزرگی در این سطح با حضور تمامی مدعیان طبیعی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار