کرمانشاه ؛

80 درصد از فعالیت‌های بانک توسعه تعاون تنها به تعاونی‌ها اختصاص دارد

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه 4700 تعاونی در استان وجود دارد که از این تعداد 2500 تعاونی هم اکنون فعال هستند.

 به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ داوود یاوری افزود: برگزاری کارگاه توسعه بازار و برندسازی برای اولین بار در غرب کشور، تشکیل شورای راهبردی تعاون منطقه غرب کشور به دبیری کرمانشاه، تا کید بر لزوم ایجاد تعاونی‌های بازرگانی و توزیعی، برگزاری نشست روسای اتاق تعاون و معاونین تعاون غرب کشور، شناسایی و به روز رسانی اطلاعات تعاونی‌ها، برگزاری جلسات مشترک با دستگاه‌های اجرایی و ایجاد کارگروه توسعه تعاون از جمله اقدامات برای احیاء بخش تعاون در استان کرمانشاه است.

 مدیر بانک توسعه تعاون کرمانشاه نیز هدف از راه‌اندازی این بانک را توسعه تعاونی‌ها و فراهم کردن تسهیلات برای آنها اعلام کرد.

 جانشکر با بیان اینکه  80 درصد از فعالیت‌های بانک توسعه تعاون تنها به تعاونی‌ها اختصاص دارد گفت : بانک توسعه تعاون کرمانشاه همواره بین بانک‌های کشور جایگاه برتر را دارد.

 مدیر بانک توسعه تعاون کرمانشاه با بیان اینکه این بانک در کشور با اعتبار اولیه 500 میلیارد تومان از حساب ذخیره ارزی کشور کار خود را آغاز کرد، خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون اکنون در کشور 440 شعبه و در کرمانشاه 13 شعبه دارد و به دنبال افزایش تعداد شعب خود است. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.