کرمانشاه؛

پارک علم و فناوری کرمانشاه عنوان دومین صادر کننده برتر کشور

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه از انتخاب پارک علم و فناوری کرمانشاه به عنوان دومین صادرکننده برتر در حوزه کالا و خدمات دانش بنیان در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ معصومه خان احمدی گفت: این موفقیت به دلیل حجم صادرات کالا و خدمات دانش بنیان به کشور عراق به میزان 843 هزار دلار طی سال گذشته بوده که با توجه به چالش‌های حوزه صادرات و روابط بازرگانی با کشور عراق با توجه به شرایط امنیتی این کشور رقم قابل توجهی است.

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه افزود: اجرایی کردن تفاهم نامه بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان با پارک در حوزه حمایت از کالا و خدمات دانش بنیان با قابلیت صادرات می تواند جهشی دراین حوزه باشد.

خان احمدی در ادامه به برنامه های در دست اجرای پار ک علم و فناوری کرمانشاه در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال 94 در صدد هستیم تا ارتباط گیری مناسبی با بخش دولتی و خصوصی اقلیم کردستان و بخش عربی کشور عراق داشته باشیم.

وی گفت :انتخاب یک شرکت فعال بازرگانی به عنوان کارگزار فعال پارک از جمله مهمترین برنامه هایی است که هدف از آن فروش و بازاریابی کالاها در کشور عراق است.


انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، پارک ، دومین ، صادر ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.