سنندج؛

فعالیت 580 دانشجوی جهادگر در کردستان

مسئول اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع)گفت: 580 دانشجوی جهادگر بیش از 3 ماه دراردوهای جهادی استان کردستان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛  محمد جواد شریفی گفت: اردوهای جهادی دانشگاه امام حسین (ع) در دو منطقه سقز و قروه آغاز شده است.
وی با اشاره به مدت زمان حضور دانشجویان در کردستان افزود: دانشجویان جهادگردر بازه زمانی 17 خرداد تا 31 شهریور در منطقه چهاردولی شهرستان قروه و همچنین سرشیب سقز فعالیت می نمایند.
مسئول اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) بیان کرد: تعداد 580 نفر فرد دانشجو در دوره های 10 روزه حضور خواهند داشت که در 4 حوزه فعالیت می نمایند.
وی از ساخت خانه عالم در سرشیو سقز خبر داد و افزود: تعمیرات منازل محرومین، ساخت غسالخانه و زمین های ورزشی در روستاها نیز از دیگر فعالیت های عمرانی دانشجویان جهادگر خواهد بود.
مسئول اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه در حوزه بهداشتی نیز خواهران پزشک را به منطقه اعزام خواهیم کرد. 
وی گفت: در حوزه بهداشتی افراد بی بضاعت و کم توان نیز از داروهای رایگان برخوردار خواهند بود.

مسئول اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) در پایان با بیان اینکه حوزه فرهنگی و اموزش دیگر حوزه فعالیت جهادگران می باشد افزود: در بخش فرهنگی آموزشی و با توجه به فصل تابستان برای نونهالان و نوجوانان کلاس های قرآن و احکام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.