سنندج؛

آغاز طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون های مساجد کردستان

مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در 413 کانون فرهنگی و هنری درمساجد این استان فعال می باشند، که در هر کانون دو کلاس برای برادران و خواهران برپاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، کامل گلباغی در آیین گشایش طرح غنی‌سازی اوقات فراغت ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سنندج، گفت: تربیت نیروی انسانی مسجدی، مسجد محوری و قرآن محوری از جمله اصول سه‌گانه شکل‌گیری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.
وی افزود: یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های کانون‌های مساجد پرداختن به مسایل قرآنی است و تربیت نیروی قرآنی از اهداف شکل‌گیری کانون‌های مساجد می باشد.
گلباغی به دیگر فعالیت‌های کانون‌های مساجد اشاره کردوگفت: جشنواره قرآنی مدها متان در 9 رشته از جمله حفظ، قرائت، تفسیر، اذان، ترجمه، نماز سال جاری در استان برگزار می شود.
مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان برگزاری طرح قرآنی 1449 با محوریت سوره یاسین را از دیگر فعالیت های سال جاری کانون های مساجد برشمرد و بیان کرد: در این راستا امسال 41 کلاس طرح قرآنی 1449 در استان برگزار می شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.