ساری؛

درگیری در جشن سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید در آمل

دومین جشن سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید در شهرستان آمل امسال نیز همانند سال گذشته با حاشیه های بسیاری همراه شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری ، این مراسم عصردیروز با حضور شفیع زاده معاون استاندارمازندران وفرماندار ویژه شهرستان آمل ، معاون فرمانداری ، آجدانی مدیرکل آموزش وپژوهش استانداری مازندران و جمعی از عوامل ستادانتخاباتی آقای‌حسن روحانی در مازندران در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار شد.

رحیم ابوالحسنی ، استاد دانشگاه و از اصلاح طلبان استان وعضوشورای مرکزی حزب اعتماد ملی در حال سخنرانی بود (بیشتر سخنرانی اش علیه دولت نهم و دهم بود) که به یک باره گروهی منتسب به اصولگرایان و جانبازان دوران دفاع مقدس که تعدادشان حدود 50 نفر بود وارد سالن شدند و با صداهای بلند و فریاد بر سر فرماندارشهرکه شما به ما قول دادید جلوی برگزاری این مراسم را می گیرید و چرا اجازه دادید برگزار شود مراسم را از حالت رسمی خود خارج کردند.

البته یکی از این جانبازان پس از ورود به داخل سالن همایش و در زمان سخنرانی ابوالحسنی با صدای بلند، خطاب به فرماندار آمل گفت: آقای فرماندار شما به ما جانبازان وبسیجیان قول داده بودید که دراین جشن شرکت نخواهید کرد، پس چه شد!

وی در ادامه صحبت های خود که شرکت کنندگان در مراسم را نیز شوکه کرده بود، افزود: آقای فرماندار شما چه جوابی به جانبازان وجامعه ایثارگران وخانواده های شهداء خواهید داد و چرا اجازه می دهید که این آقا( ابوالحسنی) گستاخانه به صحبت های خود ادامه دهد.

پس از ناتمام گذاشتن سخنرانی کار به اتمام نرسیده و درگیری های‌ در داخل سالن ادامه یافت که نیروی انتظامی در سالن حضور یافت و اقدام به پراکنده کردن این افراد از سالن مراسم کرد.

درپی این حادثه شمار زیادی که قصد خروج از سالن همایش را داشتند، در تاریکی سالن براثر برخورد به یکدیگر و صندلی ها دچار صدماتی شدند.

پس از پایان وقایع رخ داده و خارج کردن معترضین،  مراسم با اجرای گروه موسیقی پایان یافت.

دومین بار است که در سالگرد دولت تدبیر و امید در شهرستان آمل چنین وقایعی رخ می دهد در سال گذشته هم افرادی‌ با پخش گاز اشک آور سبب برهم زدن مراسم با حضور استاندار مازندران شده بودند.

انتهای پیام/د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.