معینی:

ترکمنستان‌ تیم ناشناخته‌ای است/ جوانگرایی کی‌روش را می‌پسندم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باید عنوان کنم که جوانگرایی کی‌روش را در انتخاب بازیکنان می‌پسندم و امیدوارم این جوانگرایی مستمر باشد.

ترکمنستان‌ تیم ناشناخته‌ای است/ جوانگرایی کی‌روش را می‌پسندمفریدون معینی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص رویارویی تیم ملی فوتبال کشورمان با ترکمنستان اظهار داشت: بدون شک این اولین بازی است که تیم ملی فوتبال ایران پیش رو دارد و می‌تواند گام نخست در جهت راهیابی به مسابقات جام جهانی 2018 روسیه به شمار آید.

 وی در ادامه افزود: این بازی می‌تواند به لحاظ روی تیم را تقویت کند و به این دلیل از اهمیت فراوانی برخوردار است.

معینی با اشاره به تیم ترکمنستان، عنوان کرد: این تیم حریف ابتدایی ما بوده و باید گفت که ترکمنستان ناشناخته است و در این کشور فوتبال رونق دارد و سرزمینی فوتبال خیز بوده و در واقع این بازی مهم است و باید به شکل جدی به میدان رفت.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اینکه نتیجه بازی به چه شکلی رقم می‌خورد گفت: البته نمی‌توان این بازی و به طور کلی هیچ بازیی را پیش‌بینی کرد اما برد در این دیدار به میزبان آمادگی بازیکنان بستگی دارد.

وی ادامه داد: به نظر من هیچ دلیلی برای باخت در این دیدار وجود ندارد و درست است ما با این تیم بازی‌انجام نداده‌ایم اما این تیم، تیم خوبی بوده و به طور حتم در اولین دیدار محک جدی می‌خوریم.

وی ادامه داد: به نظر من هیچ دلیلی برای باخت در این دیدار وجود ندارد و درست است ما این تیم بازی انجام نداده‌ایم اما این تیم، تیم خوبی بوده و به طور حتم در اولین دیدار محک جدی می‌خوریم.

معینی در خصوص جوانگرایی کی‌روش در انتخاب بازیکنان نیز تصریح کرد: نظرمن باید جوانگرایی که سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به خرج داده مستمر و مداوم باشد و می‌توان با همین جوان‌ها شانس بود را افزایش داد البته آنالیز دقیق توانایی‌های جوانان می‌تواند در این دیدار ما را به برد برساند.

 پیشکسوت فوتبال کشورمان با پرداختن به بازی تدارکاتی با ارمنستان نیز اذعان کرد: بعد از وقفه‌ای که پس از اتمام مسابقات لیگ حاصل شد این بازی توانست قابلیت‌های فنی تیم ملی و بازیکنان را به اثبات برساند.

وی بیان کرد: برد در بازی با ارمنستان روحیه و بازیکنان را به جهت رویارویی با حریفان مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه افزایش داد.

 معینی با اشاره به فرصت سوزی سرخابی‌ها نیز تصریح کرد: به نظر من استقلال و پرسپولیس از تیم‌های  خوب کشورمان هستند که از هواداران پر شور و پرشمار برخوردار هستند که هر وقت به ارج رسیده‌اند باعث شد تیم ملی شده است من امیدوارم که هر چه سریعتر تکلیف این دو تیم معلوم شده تا فرصت‌های استقلال و پرسپولیس هدر نرود و در فصل نقل و انتقالات بهترین بازیکنان را جذب کرده و موفقیت حاصل کنند و دل هواداران را شاد سازند.

 پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: البته من اشرافی به این دو باشگاه ندارم اما دوست دارم سرخابی‌ها که زیر بنای موفقیت تیم ملی هستند هیچ گاه تضعیف  نشوند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم دو تیمی که این همه هوادار دارد با درایت مسئولان تکلیف شان معلوم شده و با موفقیت دل هواداران را شاد کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ترکمنستان ، تیم ، بازی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار