مدیر دهه‌ی تکریم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

1200 مسجد در طرح غبار روبی مساجد شرکت کردند

حجت‌الاسلام آقایی گفت: در طرح غبار روبی مساجد 1200 مسجد با برنامه‌های متنوعی برای نماز‌گزاران شرکت دارند.

حجت‌الاسلام حمید مشهدی آقایی مدیر ستاد دهه تکریم مساجد در گفتگو با خبرنگار قرآن و عترت فرهنگی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهداف دهه‌ی تکریم و غبار روبی مساجد اظهار داشت: زمینه‌سازی برای استقبال شایسته از مهمانان خدا، ایجاد نشاط معنوی در بین مردم، اصلاح نگرش نسبت به مساجد و افزایش مطالبات مردم در قبال مساجد محل، از جمله این اهداف است.

وی بیان کرد: در طرح غبار روبی مساجد با همکاری شهرداری مناطق 1200 مسجد شرکت کرده که از این تعداد حدود 400 مسجد کرسی‌های تلاوت قرآن را برای جوانان و کودکان و همچنین 400 کرسی تفسیر آیات برای بزرگ‌سالان را برگزار می‌کنند.

آقایی با اشاره به تجلیل از مکبران و مؤذنان کودک در طرح دهه تکریم افزود: برگزاری مسابقات مهدویت، پرسش و پاسخ، و تشکیل گروه‌های امر به معروف و تذکر لسانی به افرادی که ناخواسته برخی از مسائل دین را رعایت نمی‌کنند را از برنامه‌های سازمان امور مساجد در دهه تکریم است.

آقایی در پایان یادآور شد: حضور در گلزار شهدا، ختم قرآن به نیت امام و شهدا، گفتن اذان به نوزادان تازه متولد شده در مساجد و معرفی شهدای شاخص محلات را از دیگر برنامه‌های مساجد در دهه‌ی تکریم و غبار روبی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار