تبریز؛

افزایش رضایت مندی در جامعه با اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش

فرماندار شهرستان اهر گفت: افزایش رضایت مندی در جامعه از نتایج مثبت اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش در سطح شهرستان اهر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران تبریز ،سید محمد عابدی فرماندار اهر در جلسه "شورای پیشگیری از وقوع جرم" با اشاره به اینکه بایستی طرح مبارزه با اراذل و اوباش اجراء شود، گفت: مسئولان قضایی و انتظامی شهرستان اهر نیز در قالب طرحی با اراذل و اوباش در راستای عبرت سایرین اجراء و برخورد جدی داشته باشند.

عابدی تصریح کرد: اراذل و اوباش به صورت فردی یا گروهی به انجام کار‌های غیرقانونی و استفاده از انواع سلاح های سرد و گرم پرداخته و ضمن سلب آسایش عمومی، امنیت جامعه را مختل می کنند که خوشبختانه در شهرستان اراذل و اوباش درجه یک نداریم.

فرماندار اهر ادامه داد: با توجه به اهمیت این امر در تشکیل و رسیدگی به پرونده‌های اراذل و اوباش، ریز جرایم افراد و مصادیق مشروح شرارت آنان در واحدهای قضایی درج شود تا در زندان شهرستان اهر مدنظر مسئولان و چگونگی برخورد و نگه داری آنان لحاظ شود.

وی با بیان اینکه افزایش رضایت مندی در جامعه از نتایج مثبت اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش در سطح شهرستان اهر خواهد بود، گفت: در حال حاضر آرامش و امنیت خوبی در مناطق شهری اهر بوجود آمده که این امر باعث رضایت‌مندی آحاد مردم شده است.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.