تبریز؛

اجرای طرح اوقات فراغت در ۵۰۰ کانون مساجد آذربایجان شرقی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی از اجرای طرح اوقات فراغت با عنوان آسمانی ها در ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد این استان در طول تابستان خبر داد.

اجرای طرح اوقات فراغت در ۵۰۰ کانون مساجد آذربایجان شرقی

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد هادی نیا،در همایش افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی ابراز داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد برای تخصیص میزان اعتبار به تناسب میزان فعالیت هایشان سطح بندی می شوند.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد به سه سطح درجه یک، درجه 2 و درجه سه سطح بندی می شوند و از این پس، میزان اعتبارات اختصاص یافته به این کانون ها براساس میزان درجه آن ها اختصاص پیدا خواهد کرد.

هادی نیا همچنین از امضای تفاهم نامه دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد با دبیرخانه این کانون ها خبر داد و ابراز داشت: با عقد تفاهم نامه بین دبیرخانه و کانون های مساجد، مبلغ سه میلیون ریال تا اواسط ماه مبارک رمضان به حساب کانون ها واریز می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت در کانون های مساجد عنوان کرد: طرح اوقات فراغت با عنوان «آسمانی ها» در تابستان سال جاری در 500 کانون فرهنگی هنری مساجد این استان اجرا می شود.

وی با اشاره به جذب بیش از 45 هزار نفر در طرح اوقات فراغت سال گذشته کانون های مساجد افزود: پیش بینی می شود، تعداد 50 هزار نفر از نوجوانان و جوانان در طرح اوقات فراغت امسال، شرکت داشته باشند.

هادی نیا در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مسجد در تربیت فرزندان اشاره کرد و اظهار داشت: نوجوانان و جوانان با حضور در مساجد، با دین اسلام و معارف آن آشنا شده و انس بیشتری با مکتب اهل بیت(علیهم السلام) پیدا می کنند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.