افتتاح ۴۷کانون فرهنگی و هنری در استان قزوین

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین گفت: ۴۷کانون فرهنگی و هنری امسال در استان تأسیس می‌شود.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام علی رمضانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 47 کانون فرهنگی و هنری در سال جاری تأسیس می‌شود که این کانون‌ها شامل 255 کانون مساجد در استان می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال در نظر داریم تعداد کانون‌های مساجد را افزایش دهیم، بیان کرد: 19 کانون تخصصی داریم که امسال آن دو کانون دیگر اضافه می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین با اشاره به اینکه روستاهای استان، نیاز بیشتری به تأسیس کانون‌های مساجد دارد، افزود: از تعداد 47 کانونی که قرار است اضافه شود، 38 کانون در بخش روستاها تأسیس خواهد شد که این امر نشانگر این است که بخش اعظم فعالیت دبیرخانه کانون مساجد قزوین رفع نیازهای فرهنگی مردم در روستاهای استان است. 
رمضانی با بیان اینکه اکنون 84 کانون فرهنگی و هنری در روستاها دایر و مشغول به انجام فعالیت هستند، تاکید کرد: ما در نظر داریم این تعداد را به 112 کانون فرهنگی و هنری برسانیم.
وی با اشاره به اینکه 13 کانون مصلی در استان فعال هستند، خاطرنشان کرد: سه کانون مصلی دیگر نیز به کانون‌های استان قزوین افزوده می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین در رابطه با تعداد کانون‌های دانشگاهی موجود در سطح استان، گفت: یک مرکز کانون دانشگاهی به این تعداد اضافه می‌شود تا دانشگاهیان از برنامه‌های هنری و فرهنگی آن بهره ببرند.
وی با اشاره به اینکه مساجدی به همت شهرداری قزوین ایجاد شده است، تصریح کرد: مسجد خانه خدا است و از مردم انتظار داریم مشارکت خوبی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری با رویکرد و نگاه دینی داشته باشند.
انتهای پیام/ ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.