قزوین؛

تشکیل اولین مجمع عالی بسیج در قزوین

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از تشکیل اولین مجمع عالی بسیج در استان با حضور مسئولان کشوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از قزوین، ابوالفضل طاهر خانی در نشست خبری گفت: مقام معظم رهبری در دیدار هایی که با بسیجیان در هفته بسیج داشتند خواستار تشکیل مجمع در تمامی استان ها شدند بنابراین منویات رهبریمجموعه بسیج اقشار بر آن شد تا اولین مجمع عالی بسیج را تشکیل دهد.

به گفته وی، امروز اولین مجمع عالی بسیج در دانشگاه بین المللی امام خمینی با حضور 21 قشر بسیج، 8 بخش شهرستانی و کارگروه ها و با حضور خانواده محترم شهدا برگزار می شود.

در این مجمع ضمن انتخاب رییس و نائب رییس، مجموع عملکرد ها و طرح های بسیج در جهت عملی کردن منویات مقام معظم رهبری در تحقق بسیج میلیونی، تکوین جامعه اسلامی کامل  و مشارکت حداکثری بسیج در جامعه بررسی خواهد شد.

معاون اجرایی سپاه با تاکید بر ضرورت سازماندهی های جدید در بسیج گفت: از وظایف مجمع، سازماندهی های جدید خواهد بود که در نتیجه آن بسیج خواهد توانست کمک های بیشتری به نظام ارائه دهد.

طاهر خانی پرورش کادر و تقسیم بندی وظایف در کارگروه ها را  تشریح کرد و افزود: مجمع، سند سالیانه ای تنظیم خواهد کرد که در آن تهدید ها و فرصت های استان مورد بررسی قرار می گیرد، سیاست ها و راهکارهای محلی نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.