باهنر در سفر به استان قزوین:

برنده مذاکرات هسته‌ای یقینا جمهوری اسلامی ایران خواهد بود/عربستان در باتلاق یمن گرفتار شده است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اسلام را دینی کامل و بر محور عدل دانست و گفت: امام خمینی (ره) با انقلاب عظیم و بزرگ خویش عزت و سربلندی را برای این ملت به ارمغان آوردند و اسلام ناب و واقعی را مجددا احیاء نمودند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ؛ محمدرضا باهنر در همایش طلایه داران آفتاب گرامیداشت یاد شهدای موتلفه اسلامی در قزوین با بیان اینکه امروز رژیم عربستان در باتلاق سخت و خطرناک یمن گرفتار شده است افزود: اسلام آمریکایی جنگ نیابتی عربستان با مسلمانان یمن را به راه انداخته است تا در اذهان عمموم ملت های دنیا چنین جلوه کند که مسلمانان حتی با یکدیگر نیز رابطه و مراوده ای ندارند و جنگ مسلمان علیه مسلمان به راه افتاده است.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با انقلاب عظیم و بزرگ خویش عزت و سربلندی را برای این ملت به ارمغان آوردند و اسلام ناب و واقعی را مجددا احیاء نمودند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه گریزی به مسائل هسته ای زد و گفت: اگر تیم مذاکره کننده هسته ای سخنان رهبری را محور کار خویش قرار دهند و به حقوق کامل ملت توجه داشته باشند یقینا برنده این مذاکرات جمهوری اسلامی خواهد بود.

این نماینده مجلس گفت: سیاست راهبردی ما را مقام معظم رهبری تبین کرده اند که همان نرمش قهرمانانه است و بر همین اساس وارد یک بازی برد- برد شدیم که نسبت به آن متعهد هستیم اما اگر برای ما ثابت شود که دشمن می خواهد بازی را به بازی برد- باخت به نفع خود تبدیل کند اعلام می کنیم که هم تجربه، امکانات و نیروی انسانی داریم و هم  آماده ایم بازی برد- باخت را مانند ۵۰ سال گذشته ادامه دهیم.

با هنر اظهار داشت: مذاکرات چه به نتیجه برسد و چه نرسد ما برنده و پیروز میدان هستیم اما در این شرایط تنها نیازمند بصیرت، شجاعت و پیروی مخلصانه از مقام معظم رهبری هستیم.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای حزب موتلفه گفت:خرداد ماه یکی از ماه های مهم در تقویم ایران اسلامی است که رویدادهای بزرگ و ویژه ای در این ماه ثبت شده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مبارزات امام خمینی (ره) در دوران پیش از انقلاب یادآورشد: امام در جبهه مقابل خود تنها با رژیم ستم شاهی روبرو نبود بلکه می بایست گذشته از آن در برابر دو جبهه دیگر نیز پایداری می کرد.

باهنر، یکی از این 2 جبهه را انقلابیون ملحدی دانست که بعد از طرح ایدئولوژی مارکسیست ظهور کردند که معتقد بودند که با تکیه بر دین نه تنها نمی توان انقلاب کرد بلکه حتی نمی توان زندگی کرد.

این نماینده مجلس، جبهه بعدی را دسته ای از متدینان باعلام کرد که اعتقاد داشتند دین و سیاست با هم سازگاری ندارند و نباید دین را به سیاست آلوده کرد.

باهنر در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در ابتدا بسیاری از انقلابیون تصور نمی کردند که انقلاب با این سرعت و عظمت پیروز شود لذا خالصانه تلاش کردند و در حالی که کوچکترین امیدی نداشتند که روزی پاداشی بگیرند انقلاب پیروز شد و امت تکوین یافت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین هم در این همایش گفت: جبهه استکبار به دلیل آسیب های جدی که از جبهه حق خورده خشمناک است و با استفاده از هر فرصتی در پی جبران این ضربات است.

شفیعی ها افزود: مذاکرات هسته ای بین ایران و غرب بهانه دشمن برای جبران 3 دهه تحقیر است.

وی افزود: در این پیچ تاریخی وظیفه و رسالت تمام دلدادگان به وعده های الهی سنگین خواهد بود بر همین اساس امروز یکی از خصوصیات اصلی و حساس مبارزه با دشمنان جریان مذاکرات هسته ای است که باید دیپلمات های کشورمان مراقب مکر و حیله های طرف مقابل باشند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.