قزوین؛

برخود قاطع با روزه خواران در ملاء عام

با فرا رسیدن مبارک رمضان دادستان قزوین از عزم جدی و قاطع دستگاه قضایی در برخورد با حرمت شکنی وتظاهر به روزه خواری با هر عذر و بهانه‌ای خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ؛ حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: با واحدهای صنفی و مراکز خدماتی  که بدون مجوز و رعایت ضوابط به شهروندان یا مسافران در این ماه خدمات  ارایه دهند با قاطعیت و بدون چشم پوشی برخورد خواهد شد.

دادستان قزوین با اشاره به مجازات روزه خواران در ماه مبارک رمضان گفت: هر كسی در انظار و اماكن عمومي به طور آشکار اقدام به روزه خواری کند به 10 روز تا 2 ماه و 74 ضربه شلاق محكوم مي‌گردد.

 وی افزود: به همین دلیل شعب ویژه ای برای رسیدگی به این جرایم، در ساعات اداری و غیر اداری اختصاص یافته است تا زمان رسیدگی و اجرای مجازات قانونی را برای متخلفین به حداقل زمان ممکن کاهش دهد.

وی هم چنین با اشاره به 400 پرونده روزه خواری در ماه مبارک رمضان سال گذشته گفت:امیدواریم امسال با تدابیر و فرهنگ سازی مسئولین و رسانه ها  شاهد کاهش چشمگیر این قبیل پرونده ها باشیم .

در ادامه دادستان قزوین درباره نزاع فردی و دسته جمعی هم گفت: به پرونده این افراد بدون نوبت و به سرعت رسیدگی می شود وبه  مجازات زندان محکوم می شوند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.