یاسوج ؛

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان با حضور 50 بازرس و بیش از 300 ناظر افتخاری در سطح استان آغاز شد.

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از یاسوج، داریوش دیودیده با بیان اینکه طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان تا 30 تیر ماه سال جاری در استان ادامه خواهد داشت افزود: در این طرح تشدید نظارت و افزایش گشت ‌های بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی مورد نظر خصوصا انواع مواد غذایی پرمصرف این ایام به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، روغن، خرما و شیرینی های مرسوم این ماه خواهد بود.

دیودیده از وجود 10 گشت بازرسی ویژه این طرح در مرکز استان خبر داد و افزود: در این گشت ‌ها بازرسان گروه‌های کالایی هدف را بصورت مشترک با دستگاههای مربوطه مورد بازرسی قرار می دهند.

وی افزود: با توجه به افزایش تقاضای عمومی در آستانه ماه مبارک رمضان و استفاده از برخی خدمات مانند تالارها برای افطاری علاوه بر طول روز در بعد از افطار نیز بازرسی از مراکز مذکور انجام می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کلیه واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ‌ نامه در معرض دید عموم هستند و عدم درج قیمت و همچنین عدم وجود نسخه ‌ای از فاکتور خرید کالاهای موجود در واحد صنفی جهت ارائه به بازرسان تخلف محسوب می‌شود و با متخلفین برخورد می شود.

دیودیده اضافه کرد: سامانه 124 آماده دریافت گزارشات مردمی و گزارش‌های مرتبط است و پس از اعلام گزارش حداکثر تا 24 ساعت بعد رسیدگی خواهد شد و نتیجه نیز در صورت تمایل به گزارش دهنده اعلام می‌شود.

وی از همراهی 300 ناظر افتخاری در این طرح خبر داد و از مردم خواست تا کلیه انتقادات، پیشنهادات و گزارشات خود را با سامانه 124 در میان بگذارند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: گشت مشترک با حضور تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، استاندارد و اتاق اصناف از واحدها خصوصا در بحث زولبیا و بامیه و بازرسی از شیرینی فروشی‌ ها و واحد های عرضه کننده آش و حلیم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: طرح ، نظارت ، ماه رمضان ، گشت ، افطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.