جهانیان :قنبرزاده نیت کمک به استقلال را دارد

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت : با توجه به صحبت هایی که با مدیر عامل باشگاه نفت داشتم متوجه شدم که وی قصدش کمک به باشگاه استقلال است.

شهاب جهانیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص حضورش در بین اعضای جدید  هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت :
پیشنهادی از سوی مسئولان مربوطه در خصوص حضورم در هیات مدیره باشگاه استقلال ارائه شده بود و تصمیم گرفتم که به استقلال خدمت کنم .به نظر من اعضای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید برای کمک به این تیم ها بیایند و باید بگویم که من نیتم کمک به استقلال است و هر جا که نتوانستم از عهده انجام کاری برای این تیم بر بیایم به طور حتم حاضر هستم افراد شایسته تری جایگزین من شوند.
 
وی بیان کرد :این احتمال وجود دارد که اولین جلسه هیات مدیره اوایل هفته آینده صورت بگیرد و در خصوص مسائل و امورات باشگاه به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

جهانیان در خصوص انتخابات مدیر عامل و سرمربی تیم نیز تصریح کرد :
به طور کلی در حال حاضر افشارزاده به عنوان مدیر عامل استقلال پیگیر امورات باشگاه است و وی از قبل نیز در این تیم بوده و به صلاح است که در این مقطع و با توجه به زمان کمی که در فصل نقل و انتقالات داریم افشارزاده در کنار تیم بماند. در خصوص اتنخاب سرمربی هم همانطور که می دانید مسولان صحبت های لازم را با این مربی انجام داده اند و ما نیز از این مساله حمایت کامل خواهیم کرد البته من تا به این لحظه هنوز با منصوریان صحبتی نداشتم.

وی افزود : با توجه به مذاکراتی که مسئولان باشگاه استقلال با منصوریان داشته اند بر همین اساس این مساله باعث شده که باشگاه نفت نیز گلایه هایی داشته باشد و بهتر بود که این موضوع طبق قانون پیگیری می شد اما با وجود تمامی این موضوعات من شخصا صحبتی را با قنبرزاده مدیر عامل باشگاه نفت انجام دادم و وی عنوان کرد که قصدشان کمک است اما در نهایت تصمیم گیرنده نهایی منصوریان خواهد بود و قرار شد نظرات خود را در بیانیه ای اعلام نمایند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار