اسامی هیئت مدیره جدید استقلال و پرسپولیس مشخص شد+مصاحبه

معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اسامی برخی از اعضاء هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال را معرفی کرد.

نصر اله سجادی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران گفت: علی اکبر طاهری ،جعفر کاشانی ،دکتر محمد زاد مهر و حسین عبدی به همراه  حمید گرشاسبی از این پس به عنوان اعضاء هیئت مدیره پرسپولیس خواهند بود. 
در تیم استقلال هم مجتبی کردنوری ،مسعود معینی، شهاب جهانیان و مقداد نجف نژاد و یک نفر دیگر که نام آن بزودی معرفی می شود.

عضو جدید هیئت مدیره استقلال:
جلسه اول مدیر عامل و جلسه دوم سرمربی را تعیین می‌کنیم

کرد نوری عضو جدید هیئت مدیره استقلال تهران گفت: در جلسه اول هیئت مدیره مدیر عامل و در جلسه دوم سرمربی را مشخص می‌کنیم.

کرد نوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، باید در جلسه اول ضمن انتخاب مدیر عامل تیم مشکلات و راه کارهای بررسی کنیم ضمن این که اگر مدیر عامل از بین اعضاء باشد بایستی یک عضو دیگر اضافه شود، اما اگر شخصی را به اجماع از خارج مجموعه برای مدیر عامل انتخاب کنیم یک عضو به طور اتومات کامل می‌شود. 
 
وی افزود: در جلسه دوم هیئت مدیره باید سرمربی تیم انتخاب شود و با سرعت هر چه بیشتر تیم را سرو سامان بدهیم و کمبودهای را رفع و رجوع کنیم. 
 
پور حیدری:
 مهم نیست که پور حیدری عضو هیات مدیره نباشد

مسئولان هیات مدیره استقلال تهران پس از اعلام اسامی نفرات جدید گفت: من هم این پست را داشته‌ام اما مسئولان تشخیص دادند که این اشخاص بیایند.

منصور پور حیدری گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: امیدوارم مجموعه جدید بتوانند هرچه سریعتر مشکل باشگاه را حل کنند و با تعیین مدیر عامل و یک سرمربی این تیم را سروسامان بدهند، چرا که استقلال تا همین لحظه هم زمان زیادی را از دست داده‌ است.

وی ادامه داد: علی منصوریان با توجه به اینکه با نفت تهران قرارداد دارد حق مسلم نفت است که از این سرمربی استفاده کند، اما استقلال باید هرچه سریعتر به فکر یک سرمربی باشند.

پور حیدری افزود: امیدوارم ترکیب هیات مدیره هرچه سریعتر کامل شود و اوضاع این باشگاه سروسامان بگیرد و از من هم اگر بربیاید حتما به استقلال کمک خواهم کرد.

انتهای پیام/


 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار