اختر:

وضعیت استقلال بدتر از این نمی‌شود/به خاطر رسیدگی به مطالبات مگویان به باشگاه رفتم

مدیر برنامه مگویان بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در باره رسیدگی به وضعیت مطالبات مدافع آبی پوشان پایتخت و دریافتی‌های این بازیکن به باشگاه استقلال رفتم اما هیچکس در باشگاه پاسخگوی من نبود.

وضعیت استقلال بدتر از این نمی‌شود/به خاطر رسیدگی به مطالبات مگویان به باشگاه رفتم
ادموند اختر در گفتگو با حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص حضورش در باشگاه استقلال اظهار داشت: با توجه به اینکه مدتی به سفر رفته بودم به همین خاطر در خصوص وضعیت باشگاه استقلال بی‌اطلاعم و امروز هم به باشگاه آمدم تا به وضعیت مگویان رسیدگی کنم اما گویا فردی در باشگاه پاسخگو نیست که بخواهم در باره برخی مسائل حرف بزنم.

وی بیان کرد: در حال حاضر شرایط استقلال طوری شده است که حتی هواداران هم از این وضعیت ناراحت هستند و تا به حال وضعیت باشگاه استقلال را به این شکل و در وضعیت نامناسب فعلی ندیده بودم و باید بگویم که این تیم، سرمربی و مدیر عامل مشخصی ندارد و بهتر است که مسئولین مربوط به رسیدگی وضعیت باشگاه استقلال هم، فکری به حال این تیم کنند تا هرچه زودتر وضعیت استقلال هم مشخص شود.

وی افزود: همانطور که می‌دانید تیم استقلال باید هرچه زودتر بسته شود و در حال حاضر با توجه به فصل نقل و انتقالات نظاره گر هستیم که وضعیت تیم هنوز مشخص نیست.

ادموند اخیر بیان کرد: در خصوص رسیدگی به مطالبات مگویان و دریافتی‌های این بازیکن امروز به باشگاه استقلال آمدم و باید منتظر بمانم تا ببینم وضعیت باشگاه استقلال چطور خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار