تشدید نظارت برای جلوگیری از تخلفات صنفی در ماه مبارک رمضان

نظارت‌های تعزیرات حکومتی زنجان در ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از تشدید نظارت‌های تعزیرات حکومتی استان زنجان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

  به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان زنجان، مرتضی ممیزی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای جلوگیری از تخلفات صنفی از قبیل گرانفروشی و کم‌فروشی بخصوص در بخش زوالبیا و بامیه، میوه و تره بار، نان و غیره نظارت‌ها تشدید می‌شود.
وی افزود: بر اساس مصوبات نخستین جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان زنجان نظارت بر فعالیت اصناف از طریق انجام گشت‌های مشترک سیار با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی استان انجام و در راستای رعایت حقوق شهروندان گرامی با هرگونه تخلف احتمالی به‌صورت قاطع برخورد می‌شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ابراز کرد: در همین راستا نمایشگاه محصولات غذایی کاسپین از تاریخ 26 خرداد فعالیت خود را آغاز و نظارت بر عرضه محصولات به صورت روزانه با نظارت مستقیم مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان انجام می‌‌شود.
وی گفت: در این طرح علاوه بر حضور بازرسان سازمان‌های مربوطه، رؤسای شعب تعزیرات حکومتی استان نیز حضور داشته تا در صورت مشاهده تخلفات برای صدور احکام مقتضی اقدام قانونی انجام شود.
ممیزی با اشاره به شناسایی  82 واحد نانوایی متخلف در خرداد ماه امسال عنوان کرد: در خرداد ماه امسال در گزارش بازرسین و انجام گشت‌های مشترک سیار تعداد 82 گزارش تخلف نانوایان به شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان ارجاع شده است.
وی بیان کرد: بر اساس آمار در شهرستان زنجان تعداد 74 پرونده، شهرستان خدابنده 4 پرونده و در شهرستان ابهر تعداد 4 پرونده دراین زمینه تشکیل و پس از سیر مراحل قانونی مختومه شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان  اظهار داشت: بر اساس آراء صادره متخلفان به پرداخت جریمه نقدی 68 میلیون ریالی محکوم شدند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.