اصفهان؛

لحظاتی پیش وزیر بهداشت وارد کاشان شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه لحظاتی پیش وارد کاشان شده و از سوی رئیس و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کاشان مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ازاصفهان، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی به منظور افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی هادی زاده و چند پروژه عمرانی به این شهرستان سفر کرده است.

برپایه این گزارش، تجدید میثاق با شهدای گمنام مدفون در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دیدار با عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده محترم ولی فقیه در کاشان، بازدید از روند ساخت بیمارستان بیماری های خاص آیت الله یثربی، بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن و کلنگ زنی مجتمع اسکان همراهان بیمار و عیادت از بیماران مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان و دیدار با اعضای هیات علمی از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر بهداشت به کاشان است.

این گزارش حاکیست: در این سفر وزیر بهداشت ضمن حضور در شهرستان آران و بیدگل و بازدید از فعالیت های حوزه سلامت در این شهرستان، افتتاح مرکز دیالیز و بیماری های خاص بذر افشان و بهره برداری از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سیدالشهداء را نیز در دستور کار خود دارد.

اخبار تکمیلی را متعاقبا از طریق پایگاه خبری اطلاع رسانی وب دا کاشان دریافت نمایید. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.