بشار جعفری: اسراییل مقر آموزش تروریست‌ها است

نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد گروه‌های تروریستی موسوم به «جیش الفتح» و «جیش الیرموک» و «جبهه النصره» در اسرائیل آموزش می‌بینند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ «بشار الجعفری،» نماینده سوریه در سازمان ملل گفت : یکی از مشکلات بزرگ ما با گزارشهایی است که از جانب بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل و مشاوران خاص او صادر می شود.

وی در گفتگو با برنامه پانورامای شبکه المنار گفت: قرائت درستی از تحولات سوریه وجود ندارد و مطالبی که ارائه می شود برای گمراه کردن افکار عمومی جهان و کشورهای عربی است.

وی تاکید کرد نمی توان به شکلی شتاب زده عازم نشست ژنو 3 شد بلکه باید استفان دی میستورا، نماینده سازمان ملل در سوریه قرائت واضحی از اوضاع این کشور به دست دهد ضمن آنکه باید توجه داشته باشیم برخی از قدرت‌های عربی و بین‌المللی نمی‌خواهند دی میستورا در ماموریت خود موفق شود.

الجعفری از ورود هشتاد هزار نیروی تروریست مزدور به سوریه از طریق خاک ترکیه پرده برداشت و تاکید کرد گروههای تروریستی «جیش الفتح»، «جیش الیرموک» و جبهه النصره در داخل اسرائیل، اردن و آمریکا آموزش می‌بینند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار