شهرکرد؛

4 تیرماه آخرين فرصت استعفای مديران برای شركت در انتخابات مجلس دهم

4 تیر، آخرين فرصت استعفای مديران برای شركت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، معاون سياسی امنيتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختياری گفت: چهارم تيرماه آخرين فرصت مديران برای استعفا و شركت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

خدابخش مرادي، فاصله زمانی 28 خرداد تا 4 تير را مهلت تعیین شده برای استعفای مديران بمنظور شركت در انتخابات پیش رو اعلام کرد و از همه علاقهمندان خواست با شرکت و حضور خود در میدان، شرايط را برای انتخابات پرشور فراهم كنند.

وی همچنین بر برگزاری انتخابات كاملاً قانونی، آزاد و سالم تأکید و تصریح کرد: ما به عنوان مجريان انتخابات، وظيفه صيانت از حق‌الناس را بر دوش داريم و نبايد اقدام و يا فعاليتي انجام دهيم كه باعث ایجاد خدشه در باور و اذهان عمومی و یا شبهه و ابهام در بين فعالان سياسی شود.

گفتنی است ستاد انتخابات كشور با صدور اطلاعيه شماره ۳، دوره زماني ثبت نام از داوطلبان نمايندگي مجلس شوراي اسلامي را اعلام كرد.

متن اين اطلاعيه به شرح زیر است:

پيرو اطلاعيه شماره ۲ به آگاهي ملت شريف ايران مي رساند، مقدمات برگزاري انتخابات سراسري دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي فراهم شده است و انشاءالله ثبت نام از داوطلبان نمايندگي مجلس از تاريخ ۲۸/۹/۹۴ تا ۴/۱۰/۹۴ به مدت هفت روز در ستاد انتخابات كشور و فرمانداري هاي مركز حوزه های انتخابيه مجلس انجام خواهد شد.

در اجرای ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و تبصره های ذيل آن ارائه گواهی رسمی مبنی بر استعفاء و قبول آن و عدم اشتغال در پست و مقام مورد تصدی در حداقل شش ماه قبل از روز ثبت نام، از سوی مشمولين ماده قانوني مذكور، مجدداً مورد تأكيد مي باشد.

انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامی و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه هفتم اسفند ماه امسال (۹۴) همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.