شهرکرد؛

هشدار به تولیدکنندگان زولبیا و بامیه

اداره کل استاندارد چهارمحال و بختیاری درخصوص استفاده از مواد اولیه غیراستاندارد، به تولیدکنندگان زولبیا و بامیه هشدار داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد؛ اداره کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با هدف صیانت از حقوق مردم، در اطلاعیه ای به تولیدکنندگان زولبیا و بامیه نسبت به استفاده از مواد اولیه غیراستاندارد در این محصولات هشدار داد.

بر اساس این اطلاعیه، تولیدکنندگان موظفند برای تولید زولبیا و بامیه از روغن های خوراکی دارای نشان استاندارد و مخصوص سرخ کردن که در مقابل حرارت دارای مقاومت بالایی است استفاده کنند در غیر اینصورت با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

در این اطلاعیه همچنین توصیه شده است: زولبیا و بامیه و محصولات مشابه، پس از تولید در محل خنک و در ظروف دارای درپوش برای جلوگیری از آلودگی ثانویه (حشرات، گرد و خاک و ...) نگهداری شود.

اداره کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری از مصرف کنندگان خواست برای اطمینان از علامت استاندارد انواع خوراکیها، شماره 10رقمی ذیل علامت استاندارد درج شده بر روی محصول را به سامانه 10001517 پیامک نمایند.

انتهای پیام/س


برچسب ها: زولبیا ، بامیه ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.