بیگی‌ در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

تحقیق و تفحص از ستاد سوخت به کُندی پیش می‌رود/ الزام مجلس به تکمیل تحقیقات ظرف سه ماه آینده

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از روند کُند تحقیق و تفحص از ستاد سوخت انتقاد کرد و گفت: مقرر شده با تعبیه یک اتاق در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، تحقیق و تفحص از این ستاد ظرف سه ماه آینده به سرانجام برسد.

"روح‌الله بیگی‌ئیلانلو" نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه عصر امروز(یکشنبه) کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه امروز، پورابراهیمی نماینده کرمان و رئیس گروه تحقیق و تفحص از صنعت بیمه گزارش کاملی را از روند پیشرفت تحقیقات خود ارائه کرد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه همچنین دواتگری نماینده مراغه و عجب‌شیر نیز که ریاست گروه تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت را بر عهده دارد، گزارش خود را ارائه کرد که متأسفانه این گزارش پیشرفت خوبی را در روند تحقیقات نشان نداد.

نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس اضافه کرد: در این جلسه قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه نسبت به عدم پیشرفت سریع تحقیق و تفحص از ستاد سوخت اعتراض داشت و خواستار استعفای دواتگری شد، البته دواتگری تا سه‌شنبه (2 تیرماه) مهلت خواست تا گزارش جامع‌تری را به کمیسیون ارائه کند و در نهایت قرار شد جلسه فوق‌العاده‌ای در این زمینه با حضور دواتگری و قاضی‌پور برگزار شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نهایتاً قرار شد با تعبیه یک اتاق در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، تحقیق و تفحص از این ستاد ظرف سه ماه آینده به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.