ساری ؛

در امان بودن فريدونكنار از روند افزايشی تغيير كاربری

فريدونكنار از روند افزايشی تغيير كاربری در امان مانده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار در برگزاری نشستی به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی گفت: فعالیت های آموزشی ترویجی در همه روستاها به منظور کاهش هزینه تولید، افزایش درآمد و برداشت شکاف تولید موجود بین کشاورزان برتر و بهره برداران انجام می شود که با بکارگیری ۱۰ کارشناس جوان و توانمند، تحقق افزایش راندمان تولید، بهره‌ وری و بالا بردن سطح دانش روستاییان با سرعت بیشتری در حال اجرا است.

رزاقی حفظ و صیانت از زمین های کشاورزی را یکی از اهداف جهاد کشاورزی دانست و افزود: خوشبختانه شهرستان فریدونکنار جز شهرستان هایی است که از روند افزایش تغییر کاربری‌ ها در امان مانده است.

مدير جهاد كشاورزي شهرستان فريدونكنار تصریح کرد: تأمین آب مورد نیاز زمین های کشاورزی به عنوان سومین هدف در اولویت برنامه های در دست اجرای این مدیریت در راستای تحقق اهداف عالی کشاورزی است.

رزاقی با تاکید بر اینکه محصولات کشاورزی فریدونکنار به هیچ ‌وجه آلوده نیست و میانگین مصرف سم و ماده موثره سموم در محصولات کشاورزی در شهرستان در سطح بسیار پایینی قرار دارد، گفت: تعداد اندکی از تولیدکنندگان به دلیل عدم آگاهی، نحوه صحیح مصرف سموم را رعایت نمی کنند که با اطلاع‌ رسانی لازم و همکاری شوراهای اسلامی روستاها و دهیاری ‌ها همه مشکلات این حوزه ساماندهی و برطرف می ‌شود.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.