ساری ؛

مشاركت خانواده ها در طرح اوقات فراغت دانش آموزان

خانواده ها در طرح اوقات فراغت دانش آموزان مشارکت داشته باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری، مدیرآموزش وپرورش آمل در جلسه اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان امسال اوقات فراغت با بيان اينكه خانواده ها نقش بسزايي در مديريت اوقات فراغت پنهان دانش آموزان دارند،گفت: با مشاركت خانواده ها در طرح اوقات فراغت دانش آموزان، مديريت اين ايام هدفمند تر خواهد شد.

محمد نسب به کیفیت بخشی و ایجاد نشاط در این فعالیت ها اشاره کرد وافزود: هدف اصلی آموزش و پرورش در فصل تابستان ارائه برنامه های متنوع، جذاب و با نشاط می باشد و جذب دانش آموزان مناطق محروم و حاشیه نشین نیز از اولویت های اصلی این برنامه است .

وی تصریح کرد: با توجه به سه عنصر مربی توانا، مکان مناسب و محتوای سازنده باید برنامه ای جامع برای اوقات فراغت دانش آموزان داشته باشيم.

محمد نسب از فعالیت دو کانون فرهنگی-تربیتی، سه سالن ورزشی و یک مرکز دارالقرآن و تمامي مدارس دولتي و غير دولتي در تعطیلات تابستان امسال باهدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد و گفت: اوقات فراغت تابستان فرصت مناسبی برای افزایش توان مهارتی دانش آموزان و فعالیتهای فوق برنامه می باشد و باید از این ایام به نحو شایسته و مطلوب بهره برداری کرد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.