وزیر کشور پای درد و دل کاربران اینستاگرام

رحمانی فضلی که به تازگی به کاربران استفاده کننده از اینستاگرام پیوسته در این مدت کوتاه با انتشار پست های جالب از خود، توجه کاربران اینستاگرام را جلب کرده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، با فراگیر شدن نرم افزار های پیام رسان و شبکه های اجتماعی تلفن همراه بسیاری از مسئولین اهداف و برنامه های خود را از این طریق اعلام می کنند که البته عده ای نیز شبکه های اجتماعی را به آلبوم خاطرات تبدیل نموده اند.

باشگاه خبرنگاران پیش از این در گزارشی این سوال را مطرح کرد که آیا مسئولین پاسخی به نظرات و مشکلات دنبال کننده هایشان می دهند یا خیر؟

تنها وزیر کشور با قرار دادن مطلبی در صفحه شخصی اش نشان داد که هم مطالب و نظرات کاربران را می خوانند و هم به نظرهای آنان پاسخ می دهد.


وزیر کشور پای درد و دل کاربران اینستاگرام

سلام قولا من رب رحيم 
خبرم هست كه در شهر خبر هايی هست 
هموطن من! از اينكه هرروز مرا ميزبان شور و شيرين های اجتماع و زندگيتان قرار داده و ساده و روان از مشكلاتتان سخن مي گوييد و دغدغه هايتان را در مورد مسايل كشور عزيزمان بيان مي كنيد بسیار خوشحالم.

خرسندم از اينكه مجالی یافته ام كه از نگرانی های شما عزيزان بی واسطه خبر دار شوم بر خودم ميبالم و هميشه قدر دان چشمه های جاری محبتتان نيز هستم. 

مي خواهم هم چون صداقت وجودتان و صميميت قلب هایتان صادقانه و صميمانه برايتان بگويم كه خود را مكلف مي دانم هرروز وقتی را به خواندن مطالب شما بزرگواران اختصاص دهم و نگذارم كه اين صفحه و ارتباطمان تبديل شود به دكوراسيونی از جنس گپ و گفتمان، حتما ميخوانم به اين دليل كه خود را متعهد مي دانم به شنيدن بی واسطه تقاضاهايتان و تلاش جهت رفع آنها، يقين بدانيد كه همه مطالب برحق شما بزرگان به نحو شايسته و بايسته پيگيری و سياست گذاری و اجرا خواهد شد. 
بازهم منتظر خواندن نظراتتان هستم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار