هدایتی پست جنجالیش در پاسخ به معاون اول را حذف کرد

یکی از خریداران پرسپولیس بعد از واکنشی که نسبت به سخنان معاون اول رئیس جمهور داشت، پست اینستاگرامی خود را حذف کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، شب گذشته اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پست اینستاگرامی خود برای طرفدارن سرخابی پایتخت پیامی داشت که؛ استقلال و پرسپولیس را به اشخاص مطمئن می سپاریم.

چند لحظه بعداز انتشار پست اینستاگرامی جهانگیری واکنش ها نسبت به این سخنان مکتوب بالا گرفت تا جایی که یکی از خریداران پرسپولیس بلافاصله مطلبی را در اینستاگرامش منتشر کرد که خبرگزاری های مختلف هم این پست را پوشش خبری دادند.

هدایتی پست جنجالیش را حذف کرد

هدایتی پست جنجالیش  در پاسخ به معاون اول را حذف کرد

در بخشی از این پیام جنجالی آمده است: آرزوی ما توفیق خدمت و برداشتن باری از روی دوش دولت در این اوضاع نابسامان اقتصادی است. ای کاش برای امتحان پس دادن حتی بخشی از این سهام  را به این مجموعه واگذار می نمودند تا در صورت موفقیت الباقی سهام را به ما  واگذار می کردند  و شما نیز با نظارت بر عملکرد ما بخش خصوصی را فعال می کردید و تصدی گری دولت محترم را کاهش می دادید و به شما اطمینان میدهم که مجموعه ما وابستگی  به هیچ گروه و یا حزبی ندارد.
 

اما گروه فضای مجازی امروز صبح متوجه شد که  چند ساعت بعد از انتشار واکنش اینستاگرامی حسین هدایتی در رسانه ها، ظاهرا وی این مطلب را حذف کرده وشاید ترجیح داده که اثری از این مطلب در اینستاگرامش نباشد.

هدایتی پست جنجالیش را حذف کرد

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار